TESTER UT FØLGERNE MINE SINE SKJULTE TALENTER!

Denne uken her har gått skikkelig fort! I går var vi i 50årslag til svigermor, noe som var utrolig hyggelig! Jeg tror jeg skal be om oppskriften på potetsalaten, brokkolisalaten og den syltede rødløken for herlighet det var utrolig godt! Etter en del år i den familien blir det bare hyggeligere og hyggeligere å være med dem, for jeg føler meg som en del av den<3

Over til videoen: på instagram spurte jeg følgerne mine om hvilke skjulte talenter og partytriks de har, uten å forklare noe nærmere. Jeg bestemte meg nemlig for å lage en video hvor jeg prøver ut de tingene folk kom opp med! Dessverre kom ikke alle de skjulte talentene og pcrtytriksene med, men jeg tenker å lage en del to etterhvert.

 

Håper dere liker videoen! Nå skal jeg strikke videre på genseren min haha.

 

 

Har du et skjult talent eller partytriks?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg