THE SHOW MUST GO ON

Å stå opp i dag var helt grusomt, men vi kom oss opp til slutt. Det har vært sene netter, tidlige morninger og mye som har skjedd alle dagene. Vi ble kjent med en kjempehyggelig gjeng første kvelden på båten, så vi har vært med dem begge kveldene. Veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker! Spesielt når det er med folk som det er lette å snakke med og som blir med på dansegulvet! Første kvelden på båten danset Mona og jeg masse på nattklubben og det skadet ikke akkurat at de spilte mye 70 og 80-tallsmusikk! Da er det jo sanger jeg faktisk kan. Ikke at jeg synger med, for jeg kan virkelig ikke synge.

Vi fikk ikke tatt så mange bilder som vi hadde håpet på, men noen ble det! Vi har hatt en suuuperkoselig tur og dette må definitivt gjentas! <3 Neste gang er det kanskje lurt å spare opp litt penger til vi skal dra, slik at vi kan shoppe masse i land hehe. Nå sitter vi på Espresso House hvor vi har spist lunsj og nå venter jeg egentlig bare på bussen hjem til Larvik. Husker dere at jeg fortalte at jeg hadde vurderingssamtale på RASP i dag? Vel, det skal jeg fortelle om i kveld eller i morgen tidlig!

Bildene dere ser under her er fra showet første kvelden. En kjempefin reise er over for denne gang. Dette er vår første reise sammen, men definitivt ikke den siste!

-Elise Amanda

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg