THE WORLD HAVE BIGGER PROBLEMS

..than boys who kiss boys and girls who kiss girls.

Jeg forstår ikke engang at dette kan være et problem for noen. Jeg forstår ikke at noen kan se på kjærlighet som et problem i en verden fylt av så mye hat. En verden fylt med så mange virkelige problemer. Jeg forstår ikke at noen kan bry seg mer om at gutter kysser gutter og at jenter kysser jenter enn de bryr seg om klimakrisen, om krig, om naturkatastrofer, om overgrep og at mennesker dør av sult. Blant annet. Jeg klarer virkelig ikke å forstå det.

Jeg forstår ikke at noen kan se på noe som ikke en gang skader noen som et problem. Noe så verdifullt som kjærlighet, som et problem. Jeg kunne ha skrevet et langt innlegg om dette, men helt ærlig så er ikke det nødvendig akkurat nå fordi svaret egentlig er så enkelt. Man velger ikke selv hvem man blir forelsket i, men man velger selv om man vil hate andre på grunn av deres personlige kjærlighet eller ei.

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. jeg er så enig! Jeg tror de fleste som har problemer med det kanskje strever med sin egen legning? At det er derfor? Jeg vet ikke, jeg forstår det virkelig ikke. Hvem andre elsker har jo ingenting å si for meg, så lenge jeg kan få elske hvem jeg vil:) Utrolig kul t-skjorte, og så fint hår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg