THOUGHTS BEFORE BEDTIME

God kveld! Nå sitter jeg i stua på avdelingen og ser på TV med noen andre, samtidig som jeg strikker på en genser. Jeg er ganske trøtt, så det blir nok tidlig kvelden på meg i dag, men enn så lenge tenkte jeg å gi dere et lite innblikk i noen av de tingene som fyller hodet mitt i kveld:

💭 Stå i dette her, ikke skriv deg ut, stå i det.

💭 Jeg savner Andreas så alt for mye og det er så fælt å skulle være borte fra hverandre så lenge.

💭 Fy søren som jeg har lyst på lakris!

💭 Jeg håper at selvhatet ble litt mindre etterhvert og at hodet begynner å henge med tilfriskningen av kroppen.

💭 Lurer på om det fungerer å strikke den genseren jeg strikker nå med det type garnet og den pinnestørrelsen jeg bruker.

💭 MGP i morgen, gleder meg!

💭 Jeg burde egentlig tøye litt, men jeg er trøtt så jeg tror nok jeg går for å sove istedenfor..

💭 Skulle ønske at spiseforstyrrelsen ikke hadde så mye makt over meg.

💭 Jeg skal gjøre mitt beste i morgen når jeg får servert en skikkelig trigger-food til det ene måltidet.

💭 Håper vi får til å dra på Storo i morgen så jeg får handlet inn det jeg trenger!

💭 Gleder meg til å få hentet en pakke med garn på posten i morgen!

💭 Jeg får lov til å bli normalvektig jeg også. Pust, det er helt trygt.

 

Hva tenker du på i kveld?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg