THOUGHTS BEFORE BEDTIME

💭 Det er så gøy å se fremgang i tøyingen igjen etter en alt for lang pause fra det!

💭 Tenk at i går hadde Andreas og jeg vært sammen i 5 år, herlighet som tiden flyr!

💭 Jeg får helt panikk av å tenke på at jeg fremdeles har en del kilo å gå opp… pust Ea, pust! Dette skal du klare, du skal stå i det denne gangen.

💭 Jeg skal gi all denne vektoppgangen en skikkelig sjanse, et helhjertet forsøk.

💭 Lurer på om jeg er frisk nok til å studere (hovedsakelig nettbasert) fra høsten av, det hadde vært så fint å endelig kunne begynt med.

💭 Gleder meg faktisk skikkelig til enda en delfinale i MGP i morgen, jeg.

💭 Det var så godt å danse litt for seg selv her om dagen, jeg tror jeg må gjøre det oftere enn så lenge jeg har pause fra dansestudioet. Gleder meg veldig til å kunne danse der igjen da så fort jeg er ferdig med innleggelser!

💭 Så heldig jeg er som har så mange gode mennesker i livet mitt!

💭 Samarbeidsmøtet mitt gikk egentlig veldig bra i dag og jeg har tro på opplegget som er lagt fremover for meg og så takknemlig for den gode hjelpen jeg får!

 

Hva tenker du på i kveld?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg