THOUGHTS BEFORE BEDTIME

💭Veiedag i morgen, jeg gruer meg innmari og jeg er redd for vekten, for tallet, kroppen min sine forandringer og reaksjonen min i etterkant

💭Lurer på hvor langt håret mitt kommer til å være til jul

💭Savner smågodt skikkelig, kan ikke en gang huske sist gang det gikk så lang tid mellom gangene det ble spist

💭Kanskje jeg skal begynne å tegne? Jeg tegnet jo masse da jeg var yngre

💭Jeg skulle ønske at kattene også kunne komme hit for å besøke meg

💭De er utrolig kompetente på RASP og jeg er takknemlig for å ha fått plass her

 

 

💭Tror jeg skal begynne å tøye så smått igjen, jeg har blitt skikkelig stiv

💭Jeg savner kjæresten min skikkelig, det er så uvant å være uten han

💭Håper jeg klarer å gå kledd slik jeg liker hvertfall 3 ganger denne uken og ikke kun gå kledd i klær som skjuler kroppen

💭Skal jeg farge håret til sommeren eller ikke?

💭Hvordan kan noe så irrasjonelt ta så mye plass i livet mitt, jeg forstår det ikke

💭Jeg  gleder meg til valgkampen kicker skikkelig inn!!

 

 

💭Tror jeg må roe litt ned med ansiktsmasker, det er ikke akkurat så veldig økonomisk

💭Jeg gruer meg virkelig til alle klærne mine blir for små, spesielt favorittbuksene mine

💭Charterfeber er en av mine guilty pleasures og jeg gleder meg til neste sesong kommer ut!

💭Jeg er så heldig som har så gode mennesker i livet mitt som det jeg har, det setter jeg så stor pris på!

💭Lurer på hvordan livet mitt ser ut om ett år, jeg håper virkelig at jeg er frisk(ere)

💭Kanskje jeg får lov til å ta en drop in dansetime mens jeg er i Oslo? Det hadde vært gøy det!

God natt! Hva opptar dine tanker i kveld?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
        1. Det hadde nok blitt kjempefint! Håper du gjør det 🙂 Jeg kunne også veldig godt tenkt meg det. Men er jo så redd for å slite på håret. Men ettersom håret er litt sunnere nå så kanskje jeg kan vurdere det snart. Du må gjerne skrive om emnet “den mest skånsomme og fine måten å få lysere hår på” 😉 Håper du har en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg