TILBAKE PÅ BLOGGEN?

Det har jo vært ufrivillige mange pauser fra bloggen denne uken, eller rettere sagt: ufrivillig mange dager hvor jeg ikke har blogget. Som jeg har skrevet litt om har denne uken vært svært tøff og ting har ikke gått så alt for bra. I går derimot hadde jeg heldigvis en fin dag igjen og det var virkelig godt! Dagen i dag derimot har ikke gått strålende. Men jeg håper at ting bedrer seg litt igjen fra og med i morgen og jeg regner med å være tilbake på bloggen fra og med da.

 

Og jeg beklager virkelig fraværet mitt, men jeg har ikke hatt overskudd til noe særlig denne uken. Ting har som sagt ikke gått som forventet og jeg har vært veldig mye skuffet over meg selv, men også sint. Hvordan kunne jeg tillate meg å falle tilbake? Jeg som hadde kommet så langt og aldri mer ville tilbake. Aldri mer skulle tilbake. Ikke bare skuffer jeg meg selv noe så innmari, men også alle rundt meg. Jeg beklager så mye, virkelig.

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Det gjelder å finne ut med deg selv at du fortjener å ha det bra 🙂 For det gjør du vet du, og kun DU som kan ta vare på deg og behandle deg best, helt og holdent. Ta tak i de dagene du har hatt det bra, og kjent på gleden over de små fremskrittene. Og hent igjen den følelsen. Det er aldri for sent å “begynne” igjen på den veien du vil <3 God klem til deg <3

    2. Først og fremst så vil jeg takke deg for din ærlighet ❤️

      Recovery handler ofte om 4 ting på en ting, ( Ærlighet, aksept, kjærlighet og oppbygning.
      Ærlighet til seg selv og omgivelsen, akseptere hvordan kroppen ser ut og aksept av at det ikke er en smerte fri fase. Kjærlighet til seg selv og en oppbygnings prosess der du mater din egen kropp og hode ditt med næring og positivitet.

      Ingen recovery er smertefri og feilfri, ikke la deg lure av sosiale medier og Instagram. Jeg vet om mange bulimikere og anorektikere som kjenner på det presset og som legger ut bilder av sin «perfekte» recovery der de smiler og virker glade, mens de sitter å gråter bak pc skjermen sin. Jeg ønsker ikke at du skal havne i samme felle som de. Jeg forstår at du er en offentlig person og at du forventer mere av deg selv enn andre med SF fordi det er mange som leser din blogg, men tenk litt på hvem du vil være og hva du vil oppnå med din recovery. Gjør du det for deg selv eller for oss leserne dine ? Vil du bli frisk for deg selv eller for andre ?
      Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg bare kunne tørke bort tårene dine ❤️ Ingen recovery er smertefri og du gjør bare det rette med å være ærlig med deg selv og oss. Ikke tenk bakover, det som har skjedd har skjedd, det er ikke noe du skal klandre deg selv for i ettertid. Gå videre og ikke se deg tilbake. Det som har vært er fortid, tenk heller på neste dag for det er det som er fremover. Går et måltid til H… så tenk heller på neste måltid. Dagen er ikke ødelagt om du kaster opp en gang, det viktigste er at du klarer å reise deg opp selv om du snubler og faller.

      Stay strong girl ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg