TILBAKE TIL GODE RUTINER

Denne våren var jeg utrolig flink til å tøye og ikke minst til å prioritere å tøye, men så glapp det etter at jeg kom hjem igjen. Slik har det ofte vært før: jeg er flink en periode og så stopper det helt opp. Men denne gangen skal det ikke bli slik, for jeg vil virkelig bli mykere og ikke minst vil jeg ikke miste progresjonen min! Så siden været tillatte det i dag kjørte jeg i gang med litt tøying ute på plenen. Siden jeg hadde såpass mykt underlag fikk jeg prøvd meg på litt akrobatikk også, men det gikk ikke så bra haha. Jeg slo meg heldigvis ikke da.

 

 

Litt stivere har jeg da blitt, men ikke så veldig merkbart mye. Jeg håper (skal) være helt nede i spagaten i løpet av sommeren. Det har jeg vel hatt som mål x antall somre siden jeg gikk på barneskolen, men nå dere, nå skal jeg! Gode rutiner er så vittig for meg og det er viktig for at tilfriskningen min skal gå bedre, så at jeg er tilbake til gode rutiner når det kommer til tøying er godt! Fra og med nå er det tilbake til tøying ca 3 dager i uken, så får vi se hvor myk jeg blir!

 

 

Pleier du å tøye og er du noe myk?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Er ikke så veldig myk, men var det før. Har litt hypermobile ledd, som gjør at jeg ikke trenger å være så myk, jeg kan gjøre mye “rart” og litt “akrobatiske” øvelser UTEN å være myk 😀 He-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg