TILBAKE TIL HVERDAGEN

Hei dere! Har dere hatt en grei uke så langt? Jeg synes det iallfall er godt å komme inn i litt rutiner igjen, selvom det er litt hektisk om dagen. Det er mye som skjer med skole, politikk, dansing og strikking. Jeg prøver å ta det med ro der jeg kan iallfall og jeg har noen gode rutiner på skolearbeidet, så det hjelper på! På mandag startet jo dansingen opp igjen og jeg har hatt gangsperre som endelig snart er borte. Det skjer HVER høst når vi kommer i gang igjen, uten unntak haha. Heldigvis er det sånn kun den første uken, så det er ikke noe vedvarende problem.

Denne uken har jeg gjort litt av hvert og i kveld står også dansing på planen. I morgen blir det kanskje et bedriftsbesøk + jeg har en avtale med mamma, på lørdag skal jeg i en bursdag og på søndag skal jeg selge noe dansetøy på dansestudioet. Ta gjerne turen bort på Studio Nille mellom 12-15 på søndag om du vil kikke! Det kommer en dansebutikk også, men elevene der kan også selge dansetøy. Det er mest ballettklær fra meg da. Så oppdaget jeg også at en pose jeg hadde med dansetøy jeg skulle selge ble borte da vi flyttet i april i fjor, så den er skikkelig kjip! Men det er det ikke noe å gjøre med.

Dagens antrekk ser dere under her og det har vært så deilig å kunne gå i t-skjorte i dag!

   

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg