TILBAKE TIL VIDEREGÅENDE

Det var sååå rart å være tilbake på den gamle videregående skolen min i dag! Vi gamle elever på musikk-dans ble nemlig invitert til skolen sin tradisjonelle lille julekonsert, som en liten markering da korlæreren går av med pensjon. Hvert år avsluttes nemlig skoleåret der med at elevene fra den linja står midt i trappa (skolen er fem etasjer med åpent ned) og synger julesanger. Det var skikkelig koselig å få være med på det igjen og ikke minst se tidligere lærere og elever! Åtte av oss dro på café etter vi var ferdig der og det var virkelig godt å være med de igjen! Det ble en liten rundtur på oss da haha, da den første caféen vi ville på var full, den andre holdt på å stenge ned for julen, men på tredje forsøk gikk det.

Jeg har også blitt ferdig med å handle inn den siste julegaven, så da gjenstår egentlig bare det jeg holder på å strikke i gave (herlighet dette er på tampen, men jeg tror det går) og sette sammen de gavene ferdig før jeg kan pakke de inn. Litt spoiler her nå for noen, men jeg tror noen av de det gjelder har skjønt tegninga alt hehe. Jeg gikk forresten for kjole og ullstrømpebukse i dag. Blusen var litt uheldig med bare skuldre, men den passet så fint til, så da fikk det gå. Uansett gikk jeg jo med jakke utenpå.

Nå er Andreas avgårde for å begynne (og forhåpentligvis bli ferdig) med julegavene. Dette er faktisk tidligere enn normalt for han å bli ferdig hvis han blir det haha. Jeg liker best å ha gooood tid til julegaveshopping og fordele det litt utover, han er ganske motsatt der. Resten av kvelden går til strikking og ikke minst å se Harry Potter. Jeg synes det er så fint at det går en ny hver kveld nå! Men jeg mener å huske at de vanligvis går i romjulen? Egentlig er det litt greit de går nå, det er så masse andre greier i romjulen. Hvor mange ganger jeg har sett filmene derimot har jeg virkelig ikke telling på!

   

 

Hva synes dere om dagens antrekk? Er dere ferdig med julegavene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg