TIMEN PÅ SPISEENHETEN + ANTREKK

Hver uke har jeg en til to timer på spiseenheten i Tønsberg og i dag hadde jeg en time der, så det har dagen min i dag gått til. Timen i dag ble brukt til å snakke litt om møtet jeg har med RASP i morgen, hvordan det har gått med meg siden sist, fokus jeg skal ha frem til neste behandlingstime og litt annet forskjellig. Jeg fikk blant annet skrevet ned noen spørsmål som jeg skal stille på møtet i morgen. Behandleren min på Spis hadde i tillegg snakket med RASP og etter hva hun fortalte så tror jeg at det skal gå bra i morgen. Pappa og jeg kjører innover i 10-tiden i morgen formiddag og jeg skal ærlig innrømme at jeg er nervøs og kommer nok til å slite med å sovne i natt. Jeg krysser bare fingrene for at det går bra i morgen!

Da jeg var på Spis i dag dro jeg i en hettegenser og en bukse bare, men så fort jeg kom hjem skiftet jeg til denne kjolen. Den er så behagelig å ha på og jeg har virkelig fått sansen for et slikt mønster i det siste! Nå er middag inntatt og nå skal jeg egentlig bare gå meg en tur med kameraet mitt, så da blir det nok noen bilder som blir knipset. Denne uken her skal jeg også gjennomføre et litt spennende eksperiment, men hva det er får dere ikke vite før søndag hihi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg