TING ANDRE HAR SAGT OM MEG

Jeg tenkte å la dere bli kjent med meg på en litt annen måte. Dere som ikke kjenner meg i virkeligheten vet jo kun det om meg som jeg har fortalt dere selv. Derfor tenkte jeg det kunne være morsomt å la dere få vite litt forskjellige ting som andre har sagt om/til meg! Tingene nevnt under her er da altså ting jeg har fått høre i løpet av livet mitt om meg selv. Både morsomt og en litt annen måte å bli litt bedre kjent med meg på som person! Håper dere liker innlegget og at dere får dere en liten latter i samme slengen.

Sjefen for MGP sine scenearbeidere: “du er den første jeg har sett som har rigget i høyhælte sko og skjørt!”

Veldig mange forskjellige: “jeg skvetter ikke av det som skjer, jeg skvetter av hylinga di når du skvetter”

Barneskolelæreren min: “du kommer til å bli forfatter en dag!”

Russegruppa mi: “Vi kan helt ærlig si at vi aldri har møtt en person mer avhengig av smågodt enn Ellie, og hun går til ville lengder for å få tak i mer når stæsjet er tomt”

Familiemedlem: “du er en sånn crazy katt lady du, bare med kjæreste”

Bestevenninne: “du vet du alt har fortalt meg dette her i dag… tre ganger!”

Barnehageansatt: “Elise finner du oppi et eller annet tre”

Kjæresten: “humoren din er skikkelig tør og du blir så stolt de få gangene du faktisk er morsom du haha!”

Klassevenninne: “tusen takk for at du alltid er der om jeg trenger noen å snakke med, jeg vet jeg kan stole på deg”

Så da fikk dere vite litt ting andre har sagt om meg som egentlig beskriver meg som person! 🙂

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg