TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

-Jeg har en helt sykt dårlig uvane med å rense ørene med q-tips hver gang jeg går på badet. Det er ikke bra i det hele tatt og jeg burde virkelig slutte.

-Jeg har en silkekjole som ble sydd til meg av en skredder mens jeg gikk på barneskolen. Kjolen ble sydd etter inspirasjon fra en kjole Dakota Fanning hadde på den røde løperen en gang, da jeg var stor fan av henne. Kjolen har jeg fremdeles, men jeg får ikke igjen glidelåsen.

-Dere som kjenner meg i virkeligheten og har kjent meg en stund vet jo denne, men jeg røyket fast tidligere. Det er det en god del år siden jeg sluttet med nå, men jeg snuser fast.

-Jeg er svært lite kresen og som barn var livrettene mine ovnsbakt ørret og lungemos. Ikke sammen så klart haha. En annen storfavoritt var brokkoli og det er jeg fortsatt utrolig glad i, det er jo såååå godt!

-Da jeg var barn ville nesten alle venninnene mine bli prinsesse når de ble store. Jeg derimot? Jeg ville bli advokat jeg (og samtidig være prinsesse).

-På ungdomsskolen tok jeg hull under leppa selv da jeg ville ha en rundt piercing der. Altså som snake bites, bare ett. Jeg hadde hverken nål eller piercing, så øredobbe fikk duge. Dette gjorde jeg da midt på natten og neste dag måtte jeg pent ta den ut igjen, for det var visst ikke greit haha.

-Av smak på is, milkshake, melk, næringsdrikker (hehe) og lignende foretrekker jeg jordbær. Jeg er ikke så glad i sjokoladesmak på slike ting, til tross for at jeg elsker sjokolade. Visste dere forresten at før ble det solgt pulver med jordbærsmak man kunne blande i melk? Åh, det er mange år siden det! Nå er det jo bare sjokolade.

 

Var det noe du visste fra før?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg