TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

Finn.no
Noe jeg gjør veldig ofte er å sitte på finn.no og se på hus som er til salgs og til leie der jeg bor. Det er nok en god blanding av å drømme seg bort og at jeg er nysgjerrig. Hus jeg har gått forbi flere ganger, men aldri sett innvendig er spesielt gøy å se!


Konsentrasjon
Denne er det faktisk Andreas som gjorde meg oppmerksom på, men når jeg konsentrerer meg veldig spenner jeg den ene stortåen min rett opp i været. Dette hadde jeg faktisk ikke lagt merke til selv engang hehe.


Sokker og soving 
Jeg klarer ikke å sove med sokker, men jeg klarer ikke å sove uten heller. Derfor drar jeg alltid ned sokkene til under hælen slik at jeg har dem halvveis på. Denne er egentlig ganske sær!


Alder på barn
Da jeg var liten forstod jeg ikke hvorfor vi feiret bursdag den dagen vi gjorde. Jeg kan ta et eksempel: Lisa fyller 4 år, men jeg forstod ikke hvorfor vi ikke da sa at Lisa fyller 4 år og 9 måneder. Nå i ettertid ser jeg at det var jo faktisk ikke så dumt tenkt. 
I fjor, en feiring?
En gang da jeg var liten fortalte mamma meg at vi tok tog i fjor. Etter det trodde jeg at i fjor var en markering på lik linje som julaften eller sankthans. Så jeg gledet meg veldig til neste gang det ble i fjor så vi kunne ta tog haha! 

Har vi noe til felles?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg