TING DU IKKE VISSTE OM MEG

Ny uke, dere! Jeg tenkte å starte denne uken her på bloggen med å la dere bli litt bedre kjent med meg. Slike “ting du ikke visste om meg”-innlegg har jeg jo laget før også, men det kommer jo selvfølgelig nye ting på hver innlegg:) Jeg prøver i det minste å ikke gjenta meg selv så alt for mye. Det hadde vært artig å få vite om vi har noe til felles! Jeg elsker dessuten å lese slike innlegg på andre sine blogger, uavhengig av hvor lenge jeg har kjent dem. La oss bare starte!

Jeg ser dårlig: jeg er en god del nærsynt, noe som vil si at jeg ser dårlig langt unna. Så hvis du kjenner meg og prøver å hilse på meg på gata uten at jeg reagerer så er det ikke for de jeg er overlegen, det er fordi jeg rett og slett ikke ser det.

Stedsans: for all del, ikke spør meg om veien til noe! Stedsansen min er så dårlig at det er flaut og det har ført til at jeg har gått meg bort veldig mange ganger. Det er så ille at jeg nesten kunne ha gått meg vill i mitt eget hus..

Fotball: jeg spilte faktisk fotball i 8-9 år, men måtte slutte på grunn av kuledeallergien min. Ganske kjipt, men det førte til at jeg startet på dansing i istedenfor, noe jeg trives med!

Dyr: jeg har bestandig hatt et stort hjerte for dyr og jeg kan virkelig ikke forstå at så mange synes det er Ok å holde dyr i fangenskap og drepe dem, kun for egen nytelses skyld.

Avisa: den første gangen jeg var i avisa (utenom bursdag) var fra da det var Vestfoldutstillingen da jeg var liten og fordi en struts bet meg i regntøyet haha.

Interesser som barn: jeg elsket å leke med dukker som liten, men elsker også å grave etter insekter, klatre i trær og leke med typiske «gutteleker» (setter gutteleker i hermetegn da jeg synes at leker er leker).

Noe vi har til felles?

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Så kjekt å lese! Jeg har ekstremt dårlig stedsans og romfølelsen er heller ikke så mye å skryte av. Jeg kan ha vansker med å se ansiktstrekk på lang avstand.. burde kanskje hatt briller, men gidder ikke styre med det 🙂 Går det greit ift synet når du danser? klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg