TING JEG GLEDER MEG TIL

Hei hei dere! Jeg har ikke glemt bloggen altså, men fokuset har ligget på behandling den siste tiden. Jeg tenker å kanskje komme med en liten oppdatering etterhvert, men kan iallfall si at jeg endelig får behandling igjen! Jeg har jo stått en god stund uten og det har mildt sagt vært tøft. Nå er jeg heldigvis i gang igjen og jeg jobber virkelig hardt for å bli bedre. Uansett, jeg tenkte å fortelle dere om litt ting som skjer fremover som jeg gleder meg til! Det er jo viktig å ha noe å glede seg til synes jeg og for min del trenger det ikke være store ting, små ting kan også glede. Men når sant skal sies så skjer det jo litt store ting fremover også, så her får dere lese litt om det i tilfeldig rekkefølge:

 

Gran Canaria
I vinter skal vi tilbake til Gran Canaria og vi reiser sammen med mormor, besse, mamma og stefaren min. Det tror jeg skal bli veldig fint! Andreas og jeg blir en uke og resten av gjengen enda lenger, så vi reiser sammen ned og så blir de andre igjen. Molly derimot skal på ferie til bestefaren sin og kjenner jeg han rett blir det en del godbiter på hun der haha. 

 

Den første snøen
Det er faktisk noe magisk med det første snøfallet. Joda, så kan jeg utover vinteren forbanne meg over kulda, slaps og snøen som ingen ende tar. Men det øyeblikket når årets første snøfall kommer, det er så fint! Jeg håper ikke jeg er alene om å mene det?

 

Danseforestilling
Det blir jo også danseforestilling i år! Dette har jeg jo skrevet litt om tidligere, men i år danser jeg klassisk og contemporary på forestillingen. Jeg fant faktisk ut at sist jeg danset klassisk på forestilling var i 2018, så det begynner å bli en stund siden. Som jeg har savnet det! Bildet under her er fra 2017 forresten. Klassisk er iallfall min absolutt favorittstil innen dans og det var så godt å komme tilbake til det i januar etter en alt for lang pause.

 

 

Førjulstiden
Åh, som jeg elsker førjulstiden! Lys ute i gatene, julepynt, julemusikk, kaledere på TV, handle julegaver, luktene og så mye mer. Jeg er et julemenneske til tusen og koser meg så mye rundt denne tiden! Juletiden er utfordrende også, det skal jeg ærlig innrømme, men julegleden min er det ingen som får ta fra meg. Og godt er det!

 

 Noe du gleder deg til?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg