TING JEG HAR LÆRT PÅ RASP

Klar for et litt mer humoristisk rettet innlegg? Humor er noe jeg virkelig trenger å ha i hverdagen for å ikke grave meg selv helt ned. Galgenhumor? Ja, takk! Jeg har jo lært veldig mye nyttig på de ukene jeg har vært her så langt, men dette innlegget kommer ikke til å bli et dypt et. Litt mer i samme stil som innlegget jeg skrev “du vet du er innlagt når…” som du kan lese ved å klikke HER derimot, det blir det! Vel, la oss egentlig bare starte da!

-Maten forsvinner faktisk ikke av at jeg stirrer ut av vinduet og prøver å ignorere den. Den er der likevel.

 

-Det er helt greit å pakke kofferten i frustrasjon og tårer, så lenge man faktisk ikke drar og kofferten blir pakket opp igjen.

 

-Når man må på do og må ha med følge er det helt ok å be personalet om å stå i dusjen mens man tisser.

 

-Personalet er ikke blinde, de ser faktisk om du ikke har drukket opp hele glasset ditt med drikke.

-Det hjelper ikke å hylgrine og si at man er feit, man får ikke mindre mat av den grunn. Trøst og støtte, det får man derimot.

 

-Når man er i hviletid får man ikke lov til å gå ut av stuen, personalet må derfor fungere som slaver om man har glemt noe på rommet sitt som man skal ha.

 

-Det hjelper ikke å tilby personalet maten eller næringsdrikken din, du må faktisk pent innta det selv.

 

-Spør du personalet som har hund pent om de kan ta den med så skal du ikke se bort i fra at det plutselig sitter en hund eller to på balkongen (de får nemlig ikke lov til å være inne).

 

Ønsker dere flere slike type innlegg?

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Selv om jeg vet at denne kampen er blodig alvor, må . jeg legge til at jeg humret litt for meg selv av dette innlegget. Er så enig med eg når det gjelder humor. Galgenhumor kan få meg igjennom det meste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg