TING JEG SKAL GJØRE I AUGUST

•Feire bursdagen min med noen venner! Det gleder jeg meg veldig til! Jeg har jo ikke bursdag før i slutten av august, men siden så mange akkurat har dratt tilbake til studiestedet sitt da feirer jeg den før.

•Strikke ferdig ballonggenseren min. Jeg håper iallfall jeg får satt av nok tid til å strikke den! Den passer så fint til høsten med den nydelige blågrønne fargen jeg strikker den i.

•Begynne å danse igjen. Allerede 17. august starter dansinga opp igjen og herlighet som jeg gleder meg!! Det er 1 og 1/2 år siden jeg gikk på dansing sist. Jeg skal danse moderne og klassisk ballett, men jeg vet ikke helt ennå hvilken klasse jeg skal ta når det kommer til balletten, så jeg skal prøve to forskjellige første gang.

•Lage bullet journal for september, etter to måneder uten. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg blir gal av å ikke ha en bok hvor jeg kan planlegge alt i. Herlighet så mye jeg har surret de to siste månedene.

•Starte opp parallell behandling på dps og spis. Det er noen som lurte på hva som skjer på behandlingsfronten for meg fremover og nå vet dere altså det.

•Børste støv av kameraet mitt. Jeg har brukt det alt for lite i det siste, til tross for at jeg har ønsket å bruke det mer. Men jeg har rett og slett mistet inspirasjonen litt. Kryss fingrene for at den kommer tilbake!

•Filme en video. Jeg vet ikke om hva ennå, men jeg har lyst til å prøve å lage en film igjen. Før publiserte jeg jo en ny video hver eneste søndag, nå er det flere måneder siden sist. Jeg har lyst til å lage en eller annen form for kreativ video, så vi får se hva jeg ender opp med.

•Kjøpe en ny grønn plante. De fine jeg har i vinduet trenger en ny kompis.

 

Har du noen planer for august?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Det første bildet er helt herlig!
      Jeg har faktisk tenkt å begynne med bullet journal selv, så jeg har kost meg i bullet journal kategorien din en stund nå. Kjekt at du tar det opp igjen, jeg gleder meg til å se resultatet (hilsen en med-surrer som og er avhengig av planlegging og oversikt)
      Plan for august: innleggelse ved regional avdeling for spiseforstyrrelser for å prøve å bli bedre av anoreksien. Dette er synonymt med at jeg må ut å kjøpe garn 😛 Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg hatet strikking etter at samtlige ansatte på ulike DPS’er over flere år har a) har tvunget meg til å gjøre det og b) sett på å strikke ferdig prosjekt x som den viktigste delen av jobbeskrivelsen sin. Men du har skrevet om strikking med så stort engasjement at jeg ble smittet, så nå skal jeg kjøpe garn 😊 Gleder meg til å se ballonggenseren!

      1. Åh, så spennende! Masse lykke til med innleggelsen, jeg heier på deg! Hahah, ja det kan man faktisk nesten si er synonymt! Nå ble jeg utrolig glad av å lese at jeg har smittet deg med det!

    2. Planene mine for August er blant annet å starte på skolen igjen, etter et 2 års opphold pga. depresjon og spiseforstyrrelse. Sliter fortsatt med begge men er på bedringens vei! Klarer å spise litt mer «normalt» nå eller hva man skal kalle det, men er langt fra hvordan det burde være..men så ble jeg heller ikke syk på en måned så det tar nok lengre tid- om det så vil ta flere år så får det bli sånn. Jeg gir ikke opp det er sikkert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg