TING JEG STRIKKET I JULEGAVER

God andre juledag! Nå som julaften er ferdig kan jeg endelig vise dere tingene jeg har strikket i julegaver! Av naturlige årsaker har jeg ikke kunnet vise dere det tidligere, for jeg ville jo at de som skulle få tingene skulle få se det da de åpnet pakkene og ikke via bloggen min haha. Det ble iallfall en del hjemmestrikkede julegaver i år og jeg synes det er så koselig at det blir satt pris på! Det tar jo litt tid å strikke og de siste månedene har jeg kun strikket julegaver. Det skal bli fint å strikke noe til meg selv igjen nå hehe.

 

Holiday slipover

En vest i svart ull som jeg strikket til Mona i julegave. Det ble ingen overraskelse da siden hun hadde ønsket seg en svart vest. Hun ble skikkelig fin i den!

 

Winter smiles headband

Bestemoren til Andreas ønsket seg et pannebånd i fargen sennepsgul, så hun fikk dette pannebåndet her. Det er strikket i en tråd drops merino ekstra fine og en tråd drops kid slik.

 

Holiday slipover

Svigermor ønsket seg også en vest, så til henne ble det en grå holiday slipover. Det var litt forskjellige gråfarge å velge mellom (hun ønsket seg en grå altså), men jeg falt for denne.

 

Lillebjørn elefanthueTil Linus strikket jeg knitring for olive sin søte barnelue Lillebjørn elefanthue. Den er jo bare sååååå søt, eller hva?

 

Litt diverse
Det ble også strikket en god del sokker og noen scrunchies. Mormor, besse, Andreas, Nadia og Vibeke fikk sokker. Mona, Vibeke og Nora fikk en scrunchie hver.

 

Har du strikket noen julegaver?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg har strikket en hel genser, men den er ikke ferdig ennå 😀 SÅ søsteren min måtte få noe annet til julaften, så får hun genseren på nyåret 🙂 Hyggelig med gaver etter jul også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg