TING JEG VIL GJØRE I FEBRUAR

God kveld! Nyttårsforsetter er noe jeg har bestemt meg for å ikke drive med lenger, da jeg bare i bunn og grunn har negative assosiasjoner til det. Ting jeg har lyst til å gjøre i en måned som kommer derimot, det er noe jeg synes er fint å se frem til og kanskje ha som mål. Nå som det snart er februar tenkte jeg å dele noen ting med dere som jeg har lyst til å gjøre i løpet av den måneden.

❄️Ha en strikke og kaffedate med venninner (Vigdis og jeg har en allerede på torsdag som jeg gleder meg til!).

❄️Lese bøker. Jeg vet at jeg har en bok hver fra to forskjellige serier jeg følger med på å lese og så vil jeg gjerne få lest en bok jeg fikk til jul.

❄️Strikke bølgegenser og Louisiana-genser. Så mye som jeg strikker så kan det hende jeg får strikket begge to på en måned. Garn er iallfall bestilt!

❄️Smake nye smaker av te! Det har jo blitt nærmest dealing her av teposer haha. Jeg og to medpasienter prøver oss frem med litt forskjellig te og deler med hverandre.

❄️Yoga. Jeg vil ta opp igjen yoga på egenhånd og ikke minst: kanskje dra på noen på dansestudioet hjemme i Larvik.

❄️Legge opp en plan for BUJO 2020. Jeg driver jo med bullet journal og tenkte å få planlagt allerede nå hvilke temaer jeg skal ha det kommende året, slik at det iallfall er sikret.

❄️Senke forventningene til meg selv. Denne måtte jeg nesten ha med. Ingen kan klare alt på en gang, ei heller jeg.

 

Har du noe du har lyst til i februar?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg