TING JEG VIL GJØRE I SOMMER

God kveld! Jeg hadde egentlig ikke lyst til å logge inn her i dag, men jeg er glad for at jeg gjorde det likevel. Det er noe med det å ha et fast holdepunkt i hverdagen som ikke inkluderer behandling. I dag har jeg ikke gjort så mye spennende: jeg har hatt måltider etterfulgt av hviletid, behandlingsmøte, samtale med behandler, gått en tur og strikket litt. Så tok jeg en lur før middag, for herlighet så trøtt jeg var! Jeg satt og gjespet nesten under hele samtalen med behandler, så den luren var god!

Denne sommeren her kommer til å bli så annerledes enn hva man er vandt med. Det er mange restriksjoner og mange nye regler man må forholde seg til. Men til tross for det så er det jo mye man kan finne på, sommeren har jo ikke akkurat blitt avlyst og ikke har vi portforbud i Norge heller. Jeg har iallfall tenkt på noen ting jeg vil gjøre i sommer!

Dra på hytta – vi er så heldige at vi har en hytte i skogen (familien altså, ikke Andreas og jeg) og der er det såååå fint! Det er så idyllisk og sene sommerkvelder der er noe av det fineste jeg vet! Hytta er uten strøm og vann og jeg klarer å koble skikkelig av der.

Gå iallfall en topptur – jeg er veldig glad i naturen og veldig glad i å gå turer, da spesielt toppturer. Følelsen man får når man står på toppen av et fjell og titter utover er helt magisk. Jeg har utrolig lyst til å gå preikestolen, men det er så langt unna at det tror jeg ikke at jeg får til. Men en eller annen eller tre toppturer håper jeg å få til i løpet av sommeren!

Holde på i hagen – i år har jeg lyst til å plante enda flere blomster i hagen! Vi pleier jo å plante en del, men det er så koselig å drive meg så jeg tror jaggu meg jeg skal slå på stortromma i år. Dessuten vil jeg fikse litt opp på den store verandaen vår, vi har blant annet noen utemøbler som trenger et strøk med maling.

Vinkvelder på verandaen med venninner – enn så lenge kan man være 5 stk sammen så lenge man holder avstand og jeg synes egentlig at 5 stk er mer enn nok når det gjelder rolige vinkvelder. Så jeg håper å få til noen sånne kvelder i sommer med venninner, gjerne på verandaen etter at den har blitt litt fresht opp.

Båtturer – familien min har båt i Farris og den får vi lov til å bruke så mye vi vil. Jeg er mye mer glad i ferskvann enn saltvann, så det passer meg perfekt. Så er det ikke til å stikke under en stol at jeg liker mye bedre å kunne legge til et sted i Farris med båten og at vi får et eget sted helt for seg selv. Jeg bare håper de åpner den vanlige veien til Farris igjen snart (den har vært stengt i noen år pga bygging), så vi slipper å dra halve Larvik rundt for å komme oss til båtplassen.

 

Hva vil du gjøre i sommer?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Nydelige du!! Vi skal forhåpentligvis en tur til Nord-Norge og besøke svigers<3 også håper jeg på fine sommerkvelder i Larvik, kanskje en båttur eller to i Farris, og rolige kvelder på hytta!

      Ha en fin dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg