TING JEG VIL/SKAL GJØRE I DESEMBER

Om jeg er gira på desember? JA! Herlighet, det er nesten flaut hvor begeistret jeg er for desember og alt som følger med. Da vi flyttet inn her vi bor nå var det i starten av desember og det første jeg gjorde var å sette opp juletreet, til og med før vi hadde montert senga vår.. så der har dere meg. Foreldrene mine og Andreas ristet litt på hodet, noe som egentlig er forståelig haha.

Bildene her er fra forrige år altså, jeg er ikke så gal at jeg setter opp juletre i november. Faktisk er jeg ganske nøye på å holde julen til desember, slik at den blir mest mulig spesiell. I år skal vi feire hos svigermor og som vanlig skal vi først på julelunsj hos besteforeldrene mine. Det blir koselig! Men jeg har også litt andre planer i løpet av desember, både ting jeg skal gjøre og ting jeg har lyst til å gjøre.

Jul i Blåfjell – I desember kommer Oslo Nye Teater til Larvik på sin teaterturne med Jul i Blåfjell og det skal jeg selvfølgelig se på! Vibeke, Nora og jeg bestilte billetter allerede for en god stund siden. Åh, det kommer til å bli så koselig og jeg gleder meg skikkelig!

Jul i Vinterland – Jeg håper jeg får tatt en tur til Oslo i vinter for å dra på Jul i Vinterland. Hvert år har jeg sett så mange fine bilder derifra, men jeg har aldri fått vært der selv. Det må jeg virkelig få gjort noe med!

Juleverksted – I starten av desember er jeg invitert på juleverksted hos Elisabeth og jeg håper virkelig at jeg får til å dra. Det ser heldigvis ut til å ordne seg så jeg krysser fingrene for det.

Langrenn og skøyter – Jeg er så heldig at jeg har langrennski og jeg har veldig lyst til å få brukt dem i vinter. Det skal visst være løyper som blir kjørt opp rett ved her jeg bor, så jeg får krysse fingrene for snø. I tillegg blir det nok en del turer bort til skøytebanen, jeg virkelig elsker å stå på skøyter!

Nyte desember – Med dette mener jeg å drikke julebrus, kose meg med å kjøpe inn til julegaver, bake pepperkaker hos mormor og besse, tenne masse lys inne, pynte til jul mens jeg danser til julemusikk og masse annet fint. Desember er virkelig min årstid.

 

Har du noen spesielle planer for desember?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg