TING LIVET HAR LÆRT MEG

Jeg med mine 23 år her på jorden har vel ikke lært stort om livet, tenker du vel? Nå skal jeg ikke påstå at jeg vet alt eller har lært alt, for det er det ingen som har. Men jeg vil påstå at jeg har opplevd og lært mer enn gjennomsnittet til min alder, kanskje både på godt og på vondt. Dette innlegget her blir likevel ikke et dypt og alvorlig innlegg, det føler jeg hadde blitt alt alt for personlig. Men noen innspill til litt mer alvorlige ting vil jeg dele, samt gode ting livet har lært meg.

🌍 Kjæledyr er noe av det fineste som finnes og de er glad i deg kun for at du er du

🌍 Noen ganger må man tilgi andre for sin egen del for å være i stand til å gå videre selv

🌍 Ting order seg faktisk ikke av seg selv, man må aktivt gjøre noe med det

🌍 Man må klare å ta vare på seg selv før man er i stand til å ta vare på andre

🌍 Ord er mye mektigere enn hva man i sin villeste fantasi kan forestille seg

🌍 Perfeksjonisme er en illusjon man er dømt til å tape om man prøver å jage den

🌍 Fra man er liten av blir man utsatt for feilinformasjon om at husdyrene har det tipp topp supert og at kua automatisk har melk og at vi er snille som melker den..

🌍 Noen mennesker er faktisk glad i deg akkurat sånn som du er

🌍 Man skal ikke dømme mennesker etter utseende og inntrykk utenfra, dette er noe jeg har lært gang på gang

🌍 Du er mye sterkere enn hva du tror og du klarer å gå gjennom mye tøffere ting enn du hadde forestilt deg

Haha, ok, nå etter å ha skrevet tar jeg tilbake det med dype ting.. det ble visst en del av det.

 

 

Hva er noe av det viktigste du har lært?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen i det. Føler at jeg har veldig mange erfaringer en typisk 23-åring (hvis det går an å si det slik) ikke har. Opplevd livet, opplevd smerte, opplevd helvete på jord. Har gjort meg dødssterk og gitt meg så mye lærdom som jeg kan bruke resten av livet. Det er jeg takknemlig for. Men å alltid føle at du er 50 når du er 23 .. ja, det kan jo være litt utfordrende også kanskje. Slik føler jeg det. Haha 😀
      Veldig fint innlegg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg