TING SOM IRRITERER MEG + ANTREKK

Ting som irriterer meg.. det er veldig mye i grunn det. Derfor kommer det enda et innlegg om nettopp dette! Noen av tingene er rett og slett fordi noen mennesker er irriterende, mens andre av tingene har vel litt mer med meg å gjøre. Eller en god mix, jeg vet ikke helt. Jeg håper dere finner dette innlegget morsomt! La oss bare starte!

1.Folk som tar hele fortauet og går driiiittregt uten hensyn til at ikke alle andre har supergod tid. Det samme gjelder når noen sperrer en hel rulletrapp eller går sakte i en gang sammen uten at folk får lov til å slippe forbi. Kan vi ikke bare ta litt hensyn til hverandre a?

2.Når folk tråkker på deg kun på grunn av alderen din, av type “men dette kan ikke du vite noe om / dette forstår ikke du, du er alt for ung”. Gi meg sjansen så kanskje du blir overrasket! Jeg synes man skal lytte før man gjør seg opp en mening.

3.Når jeg skal kjøpe én brus og den foran meg på butikken skal handle for noe som ser ut som to uker, ser meg og legger så på varene sine. Altså.. jeg vet ikke med dere, men om jeg skal handle veldig mye og den bak meg i køen kun skal ha noen få ting lar jeg selvfølgelig den personen gå foran meg.

4.“Morsomme” vegetarvitser.. nei, du er ikke original om du spør meg om “men hvis du blir strandet på en øde øy med en sau..” eller “hahah, maten min spiser maten din!”. Hørt de før. Veldig mange ganger. Lo ikke da. Ler ikke nå heller. Dette blir litt i samme kategori som folk som er i butikken og ser en vare uten prislapp som så sier “er den gratis da heheheh?”. Nei den er ikke det, noe du vet godt og du var heller ikke morsom.

5.Når du skal ha gruppearbeid og blir satt på gruppe med folk som er null interessert i å gjøre en innsats, så du må gjøre hele skiten selv. Altså.. denne har jeg opplevd så mange ganger gjennom barneskole, ungdomsskole og videregående. Men for å se det fra en mer positiv vinkel: ved prøver er det ikke jeg som ikke har klart å svare på spørsmålene.

6.Is ute på vinteren. Jeg går så mange ganger på trynet hver eneste vinter. Joda, jeg kan skaffe meg brodder, men enn så lenge irriterer jeg meg heller over all den glatte isen. Heller klage enn å gjøre noe med problemet? hehehehhe.

 

 

Noe av det samme som irriterer deg?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk😌
      Ja, jeg er enig i mange av dem meb spesielt det med gangfelt og butikken, gud så irriterende 😅
      Jeg irriterer meg også mye over mennesker som ikke bruker blinklys, vikeplikt og høyreregelen! Der gjør meg gal til tider 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg