TING SOM IRRITERER MEG

Jeg har lagt merke til at jeg starter veldig mange innlegg med enten god dag eller god kveld, alt ettersom hvilken tid på døgnet det er. Derfor tenkte jeg å prøve meg på en annerledes start i dag, men spesielt imponert over meg selv ble jeg ikke haha. I dag har jeg blant annet hatt terapitime, gruppetime og legetime. Jeg har også vært en tur i sentrum for å kjøpe litt mer garn til genseren jeg strikker til meg selv.

(Det er også en spesiell dato i dag og jeg prøver å håndtere det på best mulig måte. Det er vondt å så gjerne skulle gitt noen en bursdagsklem, når de ikke lenger er blant oss..♥ Jeg kjemper iallfall litt ekstra i dag for deg, J. Gratulerer så mye med dagen hvor enn du er, du vil aldri bli glemt)

I hverdagen er det en god del ting som irriterer meg. Skikkelig i-landsproblemer. Akkurat det første punktet er et mer reelt problem da, men de andre er det nesten flaut hvor mye jeg irriterer meg over. Her får dere iallfall tre ting som irriterer meg.

Folk som kaster søppel på pakken. Altså, det er faktisk ikke så j*vla vanskelig å holde noe i hånda til man finner en søppelbøtte eller å oppbevare noe i lomma så lenge. Flere steder har jeg også sett folk har kastet sneiper ved siden av askebegeret.. altså!? Skal man på tur i skogen tar man med seg en pose man kan putte søppel i, det er faktisk ikke mer komplisert enn det. Og joda, du skal få lov til å kaste epleskrotten din i skogen, men plis ikke kast snus, munnbind, plasten rundt isen eller andre ting på bakken.

Hålke på bakken. Gah, dette er irriterende, vondt og ikke minst farlig! Ikke bare tar det hundre ganger lenger tid å gå, man må gå som en pingvin i tillegg med mindre man har et dødsønske. Mann faller også på null komma niks og isen er jo ikke akkurat myk. Noen vintre er hofta mi konstant blå på grunn av dette. Hilsen ei som ikke får ræva si i gir til å kjøpe seg brodder hehe.

“Morsomme” vegetarvitser.. Nei, du er ikke original om du spør meg om “men hvis du blir strandet på en øde øy med en sau..” eller “hahah, maten min spiser maten din!”. Hørt de før. Veldig mange ganger. Lo ikke da. Ler ikke nå heller. Dette blir litt i samme kategori som folk som er i butikken og ser en vare uten prislapp som så sier “er den gratis da heheheh?”. Nei den er ikke det, noe du vet godt og du var heller ikke morsom.

 

Irriterer noe av dette deg også?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Ja. Jeg kan bli ordentlig provosert når folk kaster ting på bakken og mange vegetarvitser jeg blir oppgitt av. Skjønner ikke behovet enkelte har for å rakke sånn ned på veganere heller. Når det gjelder is går jeg ofte som om jeg var 80, hehe.
      Ps! Klem, leit med din venn.

    2. De to første.
      Veganervitser hører jeg nesten aldri, sikkert fordi jeg ikke er veganer selv (for meg ville det vært farlig), og i tillegg ikke kunne brydd meg mindre om hva andre spiser (haha)

    3. Vegetarvitsene heilt klart! Har du høyrt den at: Ja du som spiser vegetaris, går du til dyrlegen da når du er sjuk?🤣 Eg flagge det ikkje lenger på same måte siden eg og spiser fisk pga helsa. Kan ikkje ver ren vegetarianer pga eg har begynt å utvikle benskjørhet av tidligere anoreksi. Men eg tenke eg gjer så godt eg kan🌸🦋 Irritere meg og over folk som ikkje evne å kaste søppel. Ei gong holdt d på å klikke for meg. Eg skulle til å kjøre, og han som sto parkert med bilen sin ved sida av min, kasta en pose bare utav vinduet😮😮😮😮😮 Men kjørte så fort eg rakk ikkje å sei ifrå til han. Då blei eg irritert ja!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg