TIPS: ET AV MINE FAVORITTSTEDER I LARVIK

I en bakgård i sentrum ligger det en fin café med en herlig stemning rundt seg, både inne og ute. Bildene mine rettferdiggjør virkelig ikke denne gullperlen av en cafe, men de som har vært der vet hva jeg snakker om. For her er det nydelig mat og drikke med fokus på økologiske produkter. De selger de beste salatene du kan tenke deg, men også herlige kakestykker, varmretter og mange andre herligheter. Her er det virkelig noe for alle og enhver. Jeg snakker selvfølgelig om Hungry Heart! Min favorittcafe i Larvik og veldig mange andre sin favoritt også.

Her er det rom for å sette seg ned med en bok eller lekser, for venninnetreff, for en herlig lunsj og på sommeren fine konserter i bakgården. Det er til og med et yogaloft her. Dette er ikke reklame altså, bare en anbefaling fra meg. Hvis du er innom Larvik burde du virkelig ta turen innom her. Ja du burde til og med ta turen til Larvik kun for å dra innom her hihi.

Personlig er favorittene mine mange av de gode tekoppene man får her og en mix av dagens salater. Åhh det er så mye godt! Man kan også kjøpt litt forskjellige produkter der hihi.

Å skulle spise ute er veldig utfordrende for meg, men akkurat her føler jeg at jeg kan senke skuldrene litt. Anni og jeg var der igjen her om dagen, litt spontant i grunn. Den gangen ble det bare kaffe og te på oss, men jeg får nok ta meg turen snart igjen for en lunsj!

 

 

Har du en favorittcafe? 

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg