TIPS TIL ROLIGE TING Å FINNE PÅ

Mandag, ny uke og endelig begynner dansinga opp igjen etter ferien også! Her om dagen fikk jeg melding av ei venninne at hun også skal begynne å danse ballett på samme dansestudio som meg og det synes jeg er så koselig! Vi begynner ikke på samme parti nå, men skal møtes i dag før hun starter. Vi danser etter hverandre, så vi får jo sett hverandre selvom og så blir det nok dansing sammen etterhvert. Men nå skulle jo ikke dette innlegget handle om dansing haha.

Jeg tenkte å tipse litt om aktiviteter man kan finne på når det for eksempel regner, som man kan finne på alene (eller med andre om man vil) og som man kan finne på om man sitter stille. Jeg er sånn at jeg i grunn har litt vel mange interesser og trives egentlig svært godt i eget selskap, så jeg kjeder meg egentlig svært sjeldent. Som vanlig ble linselusa med på noen av bildene som dere ser. Det virker jo nesten som at jeg plasserer hun steder når jeg skal ta bilder, men det gjør jeg altså ikke. Hun er av en eller annen grunn bare veldig glad i å gå foran kameraet og jeg må nesten alltid flytte hun etterhvert da hun går i veien. Uansett, her er iallfall noen av de aktivitetene jeg driver med som kan gjøres stillesittende:


•Strikke
•Male
•Løse kryssord
•Perle
•Mobilspill
•Lese bøker

•Bullet journal
•Skrive dikt eller noveller
•Tegne
•Pusle puslespill
•Hekle
•Se serier / filmer

 

Har du noen flere idéer til rolige ting man kan finne på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg