TIRSDAGENS ANTREKK OG HELGENS PLANER

God fredag! I dag har jeg vært på kafé med tante (eller mormor sin søster / mamma sin tante, men jeg og broren min sier også tante til henne) en tur og det var veldig koselig! Vi fikk også handlet litt begge to etter kafébesøket og så hjalp jeg tante hjem med varene. I kveld har jeg ingen spesielle planer annet enn å jobbe med en strikkeoppskrift, det tar litt tid det der å skulle dobbelsjekke at alle tall er regnet ut riktig. I morgen derimot står det først en time dans med tåspiss på planen (åhhh, jeg gleder meg sååå!) og på kvelden skal jeg på jentekveld med taco og brettspill. Jeg tror det blir en skikkelig fint helg, jeg!

Men til tirsdagens antrekk: altså, dressjakker går virkelig til det meste! Det gjør alle antrekk så mye finere også synes jeg! Denne kjøpte jeg i fjor og jeg har brukt den så mye! Jeg hadde faktisk lyst på en dressjakke i flere år før jeg gikk til innkjøp av en hehe. Antrekket er fra tirsdag og jeg må bare legge til at jeg har på meg en shorts under altså, noe som er nødvendig når man er så vimsete som det jeg er. Jeg føler også at jeg ser så mye lavere ut på bilder enn jeg faktisk er? Jeg vet at flere har trodd at jeg er lavere enn jeg faktisk er før de har møtt meg haha. Det har nok noe å gjøre med at jeg har korte bein og ganske lang overkropp vil jeg tro.

 


Jeg har forresten fått spørsmål om jeg kan bli flinkere til å skrive hvor ting er fra når jeg poster antrekk og det kan jeg så klart! Dressjakken er fra hm, strikkavesten er fra New Yorker og bootsene er fra hm. Singletten jeg har under og strømpebuksene er helt basic ting man får tak i over alt, så det husker jeg ikke.

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg