TIVOLI I STAVERN

På mandag kom Mona en tur hit og vi funderte på hva vi skulle fylle kvelden med. Da kom jeg plutselig på at det for tiden er tivoli i Stavern, så da tok vi turen ut dit! Det var ikke et superstort tivoli, men det var en del karuseller, både for barn og for de som er ganske tøffe, i tillegg til noen klomaskiner og sånn greie man kan kaste på blikkbokser. Mona og jeg endte med å kjøpe hvert vårt sukkerspinn og sette oss ned med det, da vi synes at karusellene enten ble for store eller for små hehe. Men så kom Andreas utover også og han fikk lurt meg opp i en svær en som både gikk rundt og rundt og høyt opp i været. Ikke å anbefale rett etter man har spist sukkerspinn og jeg var uggen en god stund etterpå hehe. Det skal også nevnes at det ble en del hyl fra meg, men hei, jeg tok den da!

 

 

 

 

Har du vært på tivoli i år?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Ikke vært på tivoli i år. Og ikke spist sukkerspinn siden jeg var liten. Spydde en gang etter å ha spist det og kjørt karusell, og siden har jeg aldri hatt lyst på. Synes det er FOR søtt! 😮 Men tivoli er gøy da, en liten stund 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg