TODAYS LOOK

Hei dere! Jeg synes alltid det er så vanskelig å starte et blogginnlegg, jeg føler at mye av det samme går igjen og det er jo litt kjedelig. Uansett, antrekket jeg tenkte å vise dere i dag ble jeg ganske fornøyd med! Denne toppen er egentlig en del av et sett med et skjørt dere har sett tidligere, men det går jo fint an å bruke den til andre ting også! For å gjøre antrekket litt mer spennende enn bare en bukse og en topp la jeg til et belte med litt detaljer, en dressjakke og sølvglittrende sko. Disse skoene styler jo opp et hvert antrekk og jeg skulle ønske de var mine haha. Heldigvis er de ennå mulig å kjøpe, så spørs om ikke jeg gjør det.


Dagene går i ett om dagen og hodet mitt henger ennå igjen i januar. Når ble det mars allerede liksom? Da jeg var yngre syntes jeg ofte at dagene sneglet seg avsted, nå derimot flyr de så fort at jeg ikke holder helt følge. Jeg synes det var tirsdag for to dager siden, selv om det allerede er nøyaktig en uke siden. Rart det der, eller hva?

Jeg bruker store deler av tiden min på å lese om forskjellig, nå nettopp leste jeg litt om at tid er relativt. Hvis jeg plutselig begynner å tenke på noe søker jeg det like så godt og leser litt om det. Ting jeg har lest om i det siste er blant annet hedenske skikker, hvor høy IQ katter har og om de har høyere IQ en hunder, kapybara (de er så søte!), gamle artikler om psykisk helse hvor det står mye rart og så mye mer. For en stund siden leste jeg en del om hva som skjer med siamesiske tvillinger om de ikke kan skilles og en av dem begår et lovbrudd. Dette viste seg å ha skjedd og at resultatet ble at de fikk gå fri da den uskyldige ikke kunne fengsles. Som dere skjønner lurer jeg på veldig mye forskjellig, jeg spør om mye rart og leser om mye forskjellig. De rundt meg er ganske vandt med at jeg stiller spørsmål om alt mulig rart hehe. Noen flere som også er sånn?

   

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

9 kommentarer

Siste innlegg