TODAYS LOOK

Hei dere! Det ble etterspurt bilder med denne buksen da man ikke så den så tydelig på de forrige bildene jeg la ut av den, så da var det jo midt i blinken at jeg allerede hadde planlagt et antrekk å bruke den i hehe. Jeg digger fasongen på den og hvordan den sitter på kroppen min, om det er lov til å si? Slikt har jeg ikke sagt ofte i det siste da kroppsbildet mitt er elendig om dagen. Så elendig at jeg kan begynne å gråte bare Andreas kommer borti låret mitt for eksempel og slik er det jo ikke noe gøy å ha det.. Jeg prøver å jobbe hardt med selvbildet og selvoppfattelsen om dagen, men det er jammen ikke lett. Noe som da hjelper litt er å ha klær man føler seg vel i!

Nå sitter jeg hos Mona og vi blogger fra hver vår PC, noe som er standar oss. Det er så greit å ha ei så god venninne som også blogger, for det gir forståelse for at bilder skal bli tatt og innlegg skal skrives, noe som tar overraskende lang tid. I tillegg får vi jo vært fotograf for hverandre! Jeg dro hit tidligere i dag etter å ha fått unna noen ærend i byen i Larvik. Nøyaktig hva vi skal finne på i dag har vi ikke helt fastslått, men noe blir det iallfall!

Jeg drar hjemover allerede i morgen igjen, for onsdag kveld har jeg et møte jeg skal på og på både torsdag og fredag skal jeg på DPS i Sandefjord. Jeg vet jeg har en time med legen da og jeg tror den andre timen som er med behandleren min skal gå til å planlegge litt med rundt RASP. Jeg håper at jeg får litt mer informasjon rundt det, for jo tryggere blir jeg på selve opplegget.


  

Hva synes du om dagens antrekk?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg