TODAYS OUTFIT: FAIL

I dag våknet jeg alt for sent og hadde dermed 45 minutter på meg til å pakke, ordne meg, ta noen bilder og komme meg ut av huset før bussen gikk. Alle som kjenner meg vet at jeg er tidenes tregeste til å pakke. Både sminken og antrekket i dag ble helt krise, i tillegg ble dagens bilder dårlige haha. Ikke min dag i dag med andre ord! Lover bedre bilder i morgen! Kanskje rekker jeg å ta noen med Mona i morgen før jeg må dra også.

For litt siden kom vi frem til Mona etter å ha vært en tur på Farmanstredet. Smågodtposen ligger ved siden av meg og jeg er godt plassert i sofaen i comfy klær. Jeg skulle jo liksom ikke kjøpe noe i dag, men det er lettere sagt enn gjort.. Det ble en todelt joggedress og er hårbøyle. Nå får det være nok shopping på en stund, utenom i Tyskland, der blir det nok litt. Jeg er litt for svak for nye klær og burde egentlig ikke hatt lov til å ha med mitt eget bankkort i nærheten av klesbutikker… Matbutikker også for den saks skyld.  I kveld skal vi bare slappe av her og så drar jeg hjem igjen i morgen. Jeg har det alltid så fint og godt med Mona og det gjør meg veldig glad av å vite at jeg det ikke er lenge til vi ses igjen <3

 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg