TØFF DAG + BUBBLE TEA MED MONA

I går var det siste dagen min på dagenheten, noe som var ganske rart. Det har vært litt ekstra tøft for meg etter jeg fikk datoen for RASP, fordi jeg vet jo at noe av det jeg gruer meg mest til venter da jeg kommer dit. Jeg skulle ønske at det ikke gir meg så panikk, men så er det nå slik da. Dagen i går helt som jeg hadde håpet, det ble en gråting og panikk. Ikke fordi det var en spesielt tøff dag der i går i seg selv og ikke fordi det var siste dagen min heller. Men noen dager er rett og slett tøffere enn andre. Sånn er det bare og det må jeg nesten bare godta. Jeg klarte iallfall å bli ut dagen.

Før det tok seg skikkelig opp med følelser var jeg en tur ute og møtte Mona. Vi hadde planer om å ta noen bilder og ikke minst om å kjøpe bubble tea. Åh, det er jo så godt! Det er en god stund siden jeg drakk det sist, så jeg spurte ei venninne om hun kunne anbefale EN smak. Hun anbefalte bringebær og pasjonsfrukt og herlighet så god den var! Den falt virkelig i smak, så den må jeg nesten bare anbefale dere også! Mona har forresten bestilt seg lik bluse som meg, så da måtte vi nesten ta bilder sammen i de haha.

 

Den var jo sååå god at jeg nesten hadde drukket den opp før bildet under her ble tatt haha.

 

 

Liker du bubble tea? Har du eventuelt en smak å anbefale?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
    1. Det er lenge siden Mona har oppdatert på bloggen sin. Jeg håper hun har det bra, og jeg håper at det går bra for deg når du skal på RASP.

      1. Hei! Følg henne gjerne på instagram: monamarlenelund. Hun har dessverre ikke lyst til å blogge for tiden og til tross for mitt mas haha så holder hun seg til Instagram. Tusen takk!

      1. Åh, det burde du smake! Hm, nei tror ikke det. De gangene jeg har kjøpt har det vært på festival, vietnamesisk restaurant / take away og i Tønsberg har de et eget sted de selger (noe de hadde her i Stavern også).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg