TØNSBERG, STYREMØTE, VENNINNER OG Q&A

Denne tittelen ble en kombinasjon av mye forskjellig haha, men så var det også slik dagen min i går var. Jeg dro inn til Tønsberg hvor jeg møtte Mona og sammen satte vi oss ned på Espresso House. Der ble det en god kopp kaffe på meg, en frappe på Mona og litt strikking på meg. Vi fikk også tatt noen bilder ute før vi ruslet bort til en restaurant rett ved. Det ble sushi på meg og det må være noe av det beste jeg vet! Jeg tror jeg burde prøve å lage det hjemme innimellom, for da kan vi ha det mye oftere. Jeg laget det faktisk en gang for ganske mange år siden. Pent ble det ikke, men smaken var god!

Mona måtte etterhvert dra da hun hadde en avtale, så da var det flaks for meg at Tine ville møtes for å gå en tur! Ikke minst var det koselig å se henne igjen! Dessverre ble det bare litt over en time da jeg måtte videre til styremøte med Vestfold og Telemark Unge Venstre klokken syv. Møtet gikk veldig fint forresten! Så nå vet dere litt av hva jeg drev med i går, selv om det sikkert ikke er så veldig spennende å lese om haha.

Jeg tenkte også at dere kunne stille meg noen spørsmål her om dere lurer på noe, så svarer jeg i løpet av uken en gang. Hvis det kommer inn veldig få spørsmål kan det hende jeg sparer de til neste uke, så vi får se hva som skjer.

Gårsdagens antrekk: boots, svart bukse og ullgenser jeg har strikket selv.

 

Monis i den fine selekjolen hun hadde på i går.

 

Jeg gikk forresten sminkefri i går, noe jeg gjør de fleste dager. Jeg vet jeg har fortalt dette før, men jeg ville bare nevne det igjen fordi jeg synes det er viktig å kunne gå uten sminke også, selv når man skal ta bilder.

 

Meg i mitt rette element.

 

Noe du lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Tenker du på at du fortsatt har endel vektøkning (minsking av undervekt) som gjenstår når du strikker? Kan tenke meg at det blir ekstra vanskelig hvis du «vokser ut av» alle de flotte genserne du strikker, mtp at jeg mener jeg leste et sted at du strikker de i S og XS?
      Har du klart å holde vekten etter du ble skrevet ut fra RASP?
      Hvor ofte er du til behandling på spisenheten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg