TOPPTUR & STRÅLENDE VÆR

Lørdag og strålende vær, slikt får humøret mitt til å gå opp noen hakk! Moren til Andreas ringte i stad og etter han hadde lagt på lurte jeg hva hun lurte på. Hun spurte om vi ville være med å gå en liten topptur i dag, men Andreas hadde sagt nei siden han hadde planer rundt da og dermed ikke kunne. Jeg fikk han derimot til å ringe tilbake med en gang for å høre om jeg kunne bli med og det var helt i orden! Så det ble en koselig tur på meg og svigermor i finværet til en topp rett ved her jeg bor. Utsikten på toppen var utrolig fin og der satt vi en liten stund og bare kikket utover før turen gikk ned igjen.

Jeg har gått uten sminke i hele dag, så alle bildene av meg her er helt sminkefrie. Man må faktisk ikke alltid sminke seg for å kunne legge ut bilder av seg selv, det oppfordrer jeg dere til å bli litt tøffere på. Det er jo faktisk sånn her jeg ser ut største deler av tiden.

Resten av kvelden går til pakking og være sammen med Andreas. Jeg bruker egentlig veldig lang tid på å pakke, så at jeg ikke har startet før i dag er egentlig helt krise.. Jeg tror jeg har utsatt det litt med vilje også, tenkt at det er lenge til jeg skal dra. Men nå har jeg jo kun to netter igjen hjemme før jeg skal være borte helt til august. Heldigvis er det tre uker med sommerferie inni der et sted, men det er likevel lenge. Vi kjører allerede klokken 07.00 til RASP mandag morgen. Uff, jeg skulle ønske jeg hadde hatt litt lenger tid hjemme, eller i det minste fått vite innleggelsesdato litt før jeg fikk vite det.

Ps: sjekk forresten ut op.no i morgen, der kommer det en artikkel om meg.

 

Pleier du noen ganger å gå tur i helgene?

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Åh, det er så herlig å gå slike toppturer hvor man bare kan nyte utsikten etterpå 😍 Pleier og gå en del slike turer i helgene, men nå har jeg ikke gjor det på en stund siden jeg har hatt senebetennelse, men jeg må komme meg en tur ut i morgen! Ønsker deg en fin Lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg