TØY MED MEG – BLI MYK FORT!

Woho, da er en ny video ute på YT-kanalen min! Denne gangen ble det en “tøy med meg”-video hvor dere kan følge med, det vil si at dere kan sette på videoen og tøye sammen med meg. Denne tøyerutinen tar kun 5 minutter og de fleste har vel 5 minutter de kan avse i løpet av en dag? Følg denne videoen noen kvelder hver eneste uke og så blir du plutselig mye mykere! Jeg tar dere med på mine favorittøvelsen og de øvelsene jeg synes er mest effektive. På denne videoen har jeg hovedsakelig fokusert på ting som hjelper for å komme ned i spagatene, men kanskje jeg lager en litt mer allsidig en etterhvert. Jeg håper videoen faller i smak og fortell meg gjerne hva du synes om den!

Jeg var forresten skikkelig heldig da jeg filmet den, for været var perfekt til å filme i og i tillegg var denne stranda helt folketom. Kun to mennesker gikk over stranda hele den tiden hvor jeg filmet. Filmen er forresten filmet med den nye mobiltelefonen min, tro det eller ei! Så da fikk jeg testet ut å filme med den i samme slengen:)

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg