TRY ON HAUL

Det ble litt shopping på ferie og jeg er sååå fornøyd med innkjøpet! Jeg har blitt mye flinkere til å kun kjøpe ting jeg virkelig liker og vil ha, noe som gjør at jeg faktisk bruker det jeg kjøper veldig mye. Å være mer kritisk til hva man kjøper er godt for både lommebok og miljøet. Headsettet er jeg faktisk sjokkert over hvor god lyd det har! Jeg har aldri hatt AirPods , så å slippe alt ledningsstyret er sååå deilig! Jeg har også fått kjøpt meg min første stygge julegenser, men jeg skal innrømme at jeg selv ikke synes den er så stygg haha.

Nå sitter jeg med Lilli og noen andre fra dansinga på Bølgen, på den siste gjennomgangen. Deretter blir det to dager med generalprøve og så er det forestillinger. Åhh, jeg gleder meg!

treningstopp fra Lefties

jeans fra Lefties og cardigan fra Bershka

kjole fra Bershka

t-skjorte fra Lefties

Headset fra Lefties

tøfler og genser fra Lefties

 

 

Hva synes dere om innkjøpet?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg