TUESDAY BEDTIME THOUGTS

-Jeg lurer så på hvordan valget går til høsten og jeg håper så inderlig at Vestre gjør det bra i Larvik!
-Fy søren så vondt det er å ikke få danse til høsten heller, jeg har aldri gått et helt år uten dans siden jeg startet å danse.
-Jeg gleder meg til jul jeg og håper så inderlig at jeg får en jul fri for symptomer.
-Helt, helt ærlig så skulle jeg ønske at jeg kunne leve av sosiale medier, jeg trives så godt med å holde på med det!
-Skulle ønske kameraer ikke var så dyre, det er så gammelt og slitt det jeg har, jeg har jo brukt det flittig i 9 år nå eller noe.
-Jeg håper at jeg får til å spare til ordentlig langt hår, jeg har aldri hatt det før og har hatt lyst på det i årevis.

-Det skal bli såååå godt å komme seg opp på hytta igjen og jeg klarer nesten ikke vente!
-Hadde jeg vært rik tror jeg at jeg seriøst hadde leid inn noen til å sminke meg innimellom, jeg synes det er drit kjedelig og ikke er jeg noe flink til det heller.
-Det bekymrer meg så å skulle komme seg inn på boligmarkedet, altså.. hvordan i all verden skal vi få det til med dagens priser!?
-Lurer på hva jeg skal gi Andreas i bursdagsgave.. han sier til og med at han ikke vet hva han ønsker seg, så jeg må prøve å komme på noe!
-Herlighet, jeg fyller 23 år neste måned.. det tallet ser så høyt ut og det skremmer meg hvor fort tiden går, kan jeg ikke bare få være 22 år gammel i noen år til da?
-Det er søren meg råbra at jeg har vært bulimifri i dag! Nå er det bare å legge seg og ikke la kvelden eller natten ødelegge!

 

Hva tenker du på i kveld?

 

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg tenkte bare å si en ting, livet blir bare bedre jo eldre man blir. det er MIN erfaring 🙂 All erfaringen, alle opplevelsene, alt gjør at selvtilliten øker og man finner en annen ro. SÅ ikke vær redd for å bli eldre 🙂 Ellers tenker jeg at jeg gleder meg til i morgen, da skal jeg reise til Bergen. Og før det må jeg kjøpe litt småtterier og lage noen blogginnlegg. Skal treffe min venninne i Bergen, hun startet som bloggvenn 🙂

    2. Natta vakre! 🙂 Likte lese tankene. Så kjipt du ikke får danset til høsten. Ja, jeg skulle godt ha ett sminketeam selv iblant 😉 Jeg husker godt når jeg ble 23, og følte akkuratt det samme. Jeg har stresset med alderen siden, hehe. Men er jo bare dumt å gjøre det. Du er veldig ung. Og om noen år kommer du nok til å tenke det. Fikk du noen gang svar på søknaden til blogg.no om samarbeid/annonser. Ikke at du må dele her, men husker du nevnte det. Og bra jobbet idag. Klem

    3. Synes det er så gøy å lese disse innleggene her, håper du får en god natt<3
      Mine kvelds tanker har vært
      – at sommeren har gått fortere enn jeg henger med, hehe
      – at det hadde vært deilig å feriere i Norge langt utpå landet uten dekning og bare ha ro og stillhet
      – hvorfor blir folk så slemme når de er sjalu/misunnelige
      – hvor dobbelmoralsk mennesker kan være
      – at jeg er takknemlig for vennene og familien og de jeg har rundt meg 🙂
      – at duppeditter som vaskemidler og slike ting koster så mye når man skal ha en del, hehe !
      – jeg har også tenkt på valget i kveld, bare at jeg håper arbeiderpartiet gjør det bra! Men nå bor jo vi i forskjellige plasser, så da håper jeg venstre gjør det bra hos dere 🙂

    4. Du er en av de bloggene jeg går først inn på for tiden. Du er så ekte og ærlig og blir en stor kontrast til alt som skjer på topplistene. Du har så bra skriveferdigheter og virker så utrolig sympatisk, reflektert og forståelsesfull!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg