TUSEN TAKK, KJÆRE LESERE!

Kjære lesere, jeg fikk lyst til å dedisere et helt innlegg til nettopp dere. For det er jo dere som leser bloggen min som gjør det ekstra gøy å dele. Jeg setter så stor pris på kommentarene deres og tilbakemeldingene dere gir meg. Flere av dere føler jeg at jeg har begynt å kjenne ganske godt ettersom vi har hatt jevnlig dialog i kommentarfeltet. Det er så fint å vite hvem som er bak tallene jeg ser på skjermen min og at ikke det bare er dere som vet hvem jeg er. Jeg bryr meg jo om dere også.

Er det noe jeg synes er utrolig koselig er det når dere kommer bort til meg når dere ser meg, det er så gøy! Så om du leser bloggen min og se meg må du ikke være redd for å gå bort å si hei. Ikke minst er det fint å høre fra dere som føler at bloggen min kan hjelpe dere til å enten forstå spiseforstyrrelse bedre eller hjelpe dere til å ta opp kampen mot spiseforstyrrelsen. Opp gjennom årene har det kommet inn så mange gode tilbakemeldinger og vit at jeg er evig takknemlig for det. Det gir meg bare enda større drivkraft til å fortsette bloggingen.

Så kjære lesere, tusen takk for at nettopp dere leser bloggen min! Takk for varmende ord, for konstruktiv kritikk og for alt dere deler med meg. Vit at jeg ser dere og setter pris på dere.

 

 

Klem, Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Så bra er viktig å få de tilbakemeldingene en får! Det eg sakner på miniblogg er å kunne kommentere der…. Så vurdert litt å bytte plass. Vit eg heier masse på deg!!

    2. Du er så god! Å jeg heier masse på deg, sliter selv med spiseforstyrrelse å det er så godt at noen kan sette ord på det, for det føler jeg ikke at jeg klarer selv..
      Jeg elsker bloggen din å håper at du aldri slutter med det! Jeg har på en måte blitt så glad i deg å heier sånn på deg, det skal du vite❤️❤️❤️ Kunne du hatt et innlegg om ubehagelig hendelser knyttet til sykdommen? Vet jo så godt hvor mye trøbbel den lager, å hadde vert godt å hørt litt andre dine historier også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg