TUUUUSEN TAKK + EN FIN DAG

Herlighet, dere er såååå gode! Jeg sitter her snufsende nå etter å ha lest responsen på forrige innlegg, både kommentarer på bloggen, kommentarer på Facebook og meldinger dere har sendt meg! Tusen hjertelig takk til hver og en av dere! Takk for at dere heier på meg! Takk for at dere setter pris på åpenheten min og takk for alle gode ord!♥♥♥ Det motiverer meg enda mer til å fortsette denne kampen med samme sterke fokus. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gi fra meg mere lyd her i kveld, men etter all den utrolig gode responsen fra dere måtte jeg nesten det! Dermed kan dere få vite litt om dagen min i samme slengen:

Dagen i dag har vært utrolig fin egentlig og jeg skal leve på denne gleden de neste dagene. Været ute har vært fantastisk og det var så deilig å kunne gå en tur kledd slik som dere ser her, det var jo ikke en gang nødvendig med jakke! Dette antrekket er et godt eksempel på hvordan jeg som regel tusler rundt her inne, i myke, behagelige og store koseklær. For mens man står i denne prosessen er det godt å kunne gjemme seg litt bort. Enn så lenge.

Gjett hvem som presterte å få noe av kamerareima foran linsa da? Oh yes, det var meg det. Noe jeg selvfølgelig oppdaget etter jeg var ferdig med å ta bilder. Typisk det, eller hva? Så i kveld får dette duge. Panneluggen min klippet jeg forresten etter å ha sett disse bildene, den hadde jo blitt alt for lang og gikk ned i øynene mine. Dessuten så det jo helt teit ut med så lang lugg og solbriller haha. Det er iallfall fikset opp i nå!


Jeg har hatt besøk i kveld etter middagens hviletid og frem til kveldsmat, noe som var utrolig godt og hyggelig! Det eneste kjipe er at tiden gikk så alt for fort og jeg gjerne skulle hatt enda flere timer med dem. Men mer om det besøket tenkte jeg å fortelle dere i morgen. Også i går kveld på samme tid hadde jeg besøk faktisk, men da av venninnen min Marte. Veldig hyggelig å catche opp med henne igjen og jeg setter så pris på de som kommer hit for å besøke meg og at de besøker meg♥

Hvordan har din dag vært i dag?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg