TYSKLAND

Hei fra Tyskland! Som jeg skrev i går skulle vi ta en rolig kveld og vel.. det skjedde ikke. Først i firetiden sov jeg. Vi skulle egentlig bare opp på nattklubben for å se hvordan den var, men endte jo selvfølgelig med at vi ble der ganske så lenge. Typisk, eller hva? Vi danset masse og ble kjent med noen hyggelige mennesker. Utover natten en gang var det noen som klarte å knuse ett av glassgjerdene i andreetasje, så da måtte de stenge. Det ble glass over alt og ei dame hadde fått alt glasset over seg!

Likevel, vi kom oss opp til tiden i dag og ut i byen mens båten lå til kai. Butikkene på senteret nå var egentlig ikke noe særlig for oss. Vi tuslet derfor videre bort til gågaten hvor vi gikk innom Rossman og en butikk hvor alt kostet en euro. På vei til bake ser jeg i sidesynet at vi nettopp hadde gått forbi en klesbutikk som virket veldig “oss” så jeg skrek “MONAAAA, HER SKAL VI INN!!!” og der fant vi såååå mye fint til en grei pris! Hadde vi visst om den butikken hadde vi dratt rett dit! Jeg kjøpte kun ett plagg selv om jeg ville ta med meg hele butikken, men sånn er det å reise på budsjett. Ellers handlet jeg masse veganske matvarer og snacks! Vi skulle egentlig innom den matbutikken hvor så og si alt er vegansk, men siden en annen butikk hadde mye utvalg av mat fra den kjøpte jeg det der, så slapp vi gå tilbake. Vi var ganske så trøtte begge to, noe som ikke er så rart med tanke på kvelden/natten i forveien… Så da vi kom til båten sov vi ca tre timer og våknet for litt siden.

Da vi våknet var det full panikk. Bildene på minnekortet var borte! Og mitt minnekort fant vi ikke. Etter å ha hatt litt småpanikk og lett mye etter mitt minnekort fant vi det! Og der lå heldigvis alle bildene! Panikk og to sure jenter avverget haha. Dere hører mer fra oss etterpå!


 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg