UKEN SOM GIKK – UKE 10

UKENS TANKE:
Vel, det nærmer seg virkelig innleggelse og nå er jeg i et litt sånn “shit hva har jeg sagt ja til” modus. Det er så typisk meg å ikke helt innse ting før jeg nærmest får det slengt rett i trynet. Jeg har jo visst i månedsvis at denne dagen vil komme, men det er først nå de siste dagene hvor alle følelsene rundt det har slått inn. Jeg veksler mellom å ikke ville dra til å ville dra NÅ med en eneste gang. Jeg skulle jo egentlig har vært frisk i går, om det var opp til meg hehe.

UKENS CRAVING:
Jordbær! Joda, det er mars og jeg har hatt skikkelig cravings på jordbær denne uken og faktisk kjøpt det tre ganger. Heldigvis er de ikke så dyre nå og det er jo billigere enn *kremt* smågodt hehe. Savner virkelig å ha egen jordbærhage som jeg hadde da jeg vokste opp så lenge jeg gadd å stelle den. Heldigvis har mormor og besse som bor rett borti gaten det!

UKENS APP:
Telles podcast som en app? Jeg har iallfall blitt avhengig! Her går true crime ned på høykant! Til og med når jeg har vært ute og gått sent på kvelden har jeg hørt på det (anbefales forresten ikke, kan love at man skvetter godt når noen plutselig står foran deg). Det er så mange syke historier der at jeg blir kvalm, men samtidig er det fascinerende å høre på nettopp fordi jeg ikke kan forstå hvordan noen kan begå slike grusomme handlinger.

UKENS OPPTUR:
Nå måtte jeg faktisk bla litt tilbake i bloggen fra denne uken, fordi den har egentlig vært litt shit. Men det har vært koselig å være med Anniken og med Mona, i går hadde jeg det fint med folk fra Larvik Venstre og RASP svarte endelig ja og ga meg dato for innleggelse.

 

UKENS NEDTUR:
RASP avlyste plutselig forvernsamtalen jeg skulle ha nå på tirsdag fordi de ville at jeg skulle ha enda en time på DPS før den. Det har stresset meg skikkelig! Både fordi pappa hadde tatt seg fri fra jobb for å være med, men også fordi jeg virkelig hadde sett frem til litt mer informasjon rundt innleggelsen min. Så skal det jo sies at jeg er den planleggingsfreaken og hater når avtaler blir endret på. Ny forvernstime ble satt opp mandag uken etter der igjen, noe som gjorde meg litt sur fordi det vil si at jeg mister det som hadde vært den siste dansetimen min.

 

UKENS ANTREKK:
Det må bli dette! Jeg elsker den nye buksen min og har allerede brukt den en god del. Den gjør så mye ut av seg så en enkel grå topp med litt detaljer passet fint til!

Hvordan har din uke vært?

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Så flott oppsummering Elise Amanda! 😀 Jeg kjenner meg veldig igjen i det første der… Men du skal se det går bra, du er sterk. Å jeg er sikker på at du vil klare deg igjennom det også selv om det er tøft <3
      Stolt av deg!

    2. Jeg har hatt en fin uke 🙂 Er litt i vårmodus om dagen. Føler at det er RETT før det “sprekker” der ute. Så da skjer det noe på innsida, jeg blir glad som en lerke 🙂 Så fint at du har fått dato for innleggelse. Det blir sikkert bra 🙂

    3. Hei! Så synd at samtalen på RASP ble utsatt. Skjønner at det sikkert er irriterende. Jeg har nylig vært, og skal igjen, til behandling på RASP, så bare spørre om det er noe spes. du lurer på 😊 Så skal jeg svare så godt som mulig…😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg