UKEN SOM GIKK | UKE 7

UKENS TANKE:
Redsel. Jeg er så redd for fremtiden og tenker så mye på det. Jeg er redd for at jeg ikke får behandlingstilbudet jeg går og venter på. Jeg er redd for behandlingstilbudet om jeg får det. Jeg er redd for så mye og ting er veldig tøft om dagen. Jeg er så redd for å aldri komme meg ut av dette dritten, men samtidig er jeg redd for veien for å komme meg ut av det. Tankene går så mye rundt dette om dagen og det preger meg så mye. I tillegg har mye av det som ligger bak spiseforstyrrelsen begynt å komme heftig frem. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det og jeg er helt ærlig redd og sliten.

UKENS CRAVING:
Brus! Dette er sykt rart egentlig for jeg er egentlig ikke et brusmenneske at all. Jeg er mest glad i / drikker mest saft og eventuelt farris. Men i Sverige denne uken kjøpte jeg et helt brett med brus og Andreas og jeg har faktisk klart å drikke det opp allerede! Nå har vi delt med andre, men likevel.

UKENS OPPTUR:
Det må være bursdagsfeiring av Mona og helgen hos henne! Video fra bursdagen hennes postet jeg jo i stad så om dere ønsker kan dere ta en titt på den i innlegget under her. Ellers fikk jeg jo også en bullet journal i posten! Den har jeg ventet såååå lenge på!

UKENS NEDTUR:
Mat/kropp/vekt. Vet ikke hva jeg skal si engang. Stort angstanfall i stad, jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Fikk en skyhøy strømregning i tillegg og det suger virkelig.

UKENS APP:
Duolingo! Jeg savner spansktimene sååå mye og det var faktisk fælt å måtte skrive meg ut av det faget. Jeg har bestandig hatt lyst til å lære meg spansk, men det er jo begrenset hva jeg lærte den lille tiden jeg hadde det på skolen. Så den siste uken har jeg brukt duolingo (som er en app og nettside som er genial til å lære seg språk på) minst 20 minutter om dagen. Jeg håper jeg klarer å fortsette med det!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:
Mandag: nå er det jo vinterferie fra dansingen, men vinterferie betyr at Nora er hjemme! Så i morgen har jeg planer med henne.
Tirsdag: denne dagen må jeg bruke på å rydde og vaske litt hjemme.
Onsdag: der står flying yoga på lista med Nora og Mona + kanskje styremøte med Vestfold Unge Venstre tidlig på dagen.
Torsdag: Sverige med Mona, Nina, Nora og venninna til Nora.
Fredag: endelig tid for feiring av Nora!!
Lørdag: slappe av, noe jeg kommer til å trenge veldig. Å være sosial og i tillegg være syk tapper meg for energi.
Søndag: planlegge uken som kommer. Da er det alt fra middagsplan og handleplan til plan for bloggen og hva jeg skal den uken. 


Ps: sniktitt på antrekket dere får se i morgen:)

Hvordan har din uke vært?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Det er fælt at du skal ha det sånn. Jeg håper at du får behandling, så du kan bli frisk. Selv om det er tøft å komme gjennom er det jo bedre enn å ha det sånn som nå for ever. Lykket til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg