UKEN SOM GIKK VIA TLF

Denne uken blir det en litt annerledes uken som gikk, da jeg rett og slett ikke orker å ta meg tid til å skrive den vanlige. Tro det eller ei, men det tar faktisk ganske lang tid å velge ut blant absolutt alle dagene i løpet av uken, skrive om det, finne bilder og linke. Jeg tenkte å istedenfor fokusere på noen arv de fine øyeblikkene i løpet av uken som gikk som ble fanget via telefonen min.

Jeg har vært på Café med Anniken hvor vi begge bestilte en pumpkin spice latte med kaffe som smakte heeeerlig. Vi fikk også dermed tid til å skravle en hel del og bestemte oss for en liten café-date der igjen allerede til uken som kommer nå.

 

Denne middagen ble så god! Varme tacolefser som jeg smørte hjemmelaget guacamole på før jeg tok på grønnkålblanding (kjøpt ferdig på butikken), rå løk og toppet med ovnsbakte kikerter. Kikertene valgte jeg å krydre med salt, pepper og gurkemeie. Jeg tenkte forresten å fortelle dere litt mer om hendelser etter denne middagen senere i dag om jeg orker å skrive et blogginnlegg til. Eventuelt forteller jeg i morgen.

 

Treningsøkt på G-sport Beha med Vibeke denne uken var mye mer slitsomt enn jeg trodde, men herlighet så gøy! Treningsinstruktørene var utrolig dyktige med så mye positiv energi at man bare måtte smile, til tross for hvor sliten man ble haha.

 

Jeg fikk jo også hilse på lille Linus som bare er litt over to uker gammel og var var hyggelig det! I tillegg fikk Anniken S og jeg en god del tid til å skravle også hihi.

 

 

Har du gjort noe fint denne uken?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg