UKEN SOM GIKK

UKENS TANKE:
Det høres kanskje rart ut, men jeg funderer ofte over døden/livet. Tenk at vi kun har noen få år på denne kloden før vi aldri mer er. Det er så surrealistisk å tenke på. Å aldri mer skulle være til. Det er så fælt også at jeg bruker årevis av disse dyrebare årene på å være syk. Jeg vil leve. Jeg vil komme meg i en jobb som betyr noe for meg, jeg vil skrive bøker, gifte meg og få barn, jeg vil reise verden rundt og oppleve andre land og kulturer. Det er så mye jeg vil. Men tiden er knapp og jeg sitter ganske så stuck i sykdom. Kan ikke noen bare trylle meg frisk? Det hadde vært fint det.

UKENS CRAVING:
Grønnsaker med dipp! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har blitt avhengig… jeg har spist det omtrent hver eneste dag denne uken. Det er i tillegg raskt å lage + det er et mye bedre alternativ enn alt det smågodtet jeg vanligvis stapper i meg hele tiden. Favorittgrønnsakene mine til dipp er forresten gulrot, agurk og blomkål. Nam!

UKENS FAVORITTANTREKK:

UKENS OPPTUR:
Det er flere! Det har vært koselig å være med Mona (som vanlig!) og på fredag hadde vi besøk av venninnen min og kjæresten hennes, noe som var veldig hyggelig! Da spiste vi vegetarlasagne jeg hadde laget, fikk med oss håndballkampen og spilte monopol. Ellers er det sånne små fine glimt i hverdagen, det trenger ikke være store greiene.

UKENS INSTAGRAM-BILDE:
Følg meg gjerne på @eliseamandan 🙂 Denne uken postet jeg kun ett bilde, så det ble ikke akkurat vanskelig å velge haha.

UKENS NEDTUR:
RASP har ennå ikke gitt meg noe svar om de velger å tilby meg plass eller ikke, noe som er utrolig frustrerende. Det stresser meg mer enn det bør stresse meg. Bulimien har i tillegg vært ille denne uken (eller ille og ille, den er jo det til vanlig).

PLANER FOR DEN NYE UKEN:
Mandag – ta blodprøver, dansing + dra til Mona for å overnatte etter dansingen
Tirsdag – Skolebesøk i Tønsberg med Vestfold Unge Venstre, etterfulgt av årsmøte.
Onsdag – Yoga med Mona + dra hjem til Larvik igjen
Torsdag – Trene og  ukeshandle
Fredag – Filme video og redigere den (har hengt så etter i det siste wopsi)
Lørdag – Årsmøte med Vestfold Venstre i Telemark
Søndag – Gå en litt lang tur om været tillater det og dørstokkmila ikke blir for lang

Jeg bestemte meg for å heller lage et slikt innlegg denne søndagen istedenfor ukens spørsmål. Spørsmålene dere har stilt tar jeg heller med neste uke:)

Hvordan har din uke vært?

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Min uke har vært ganske fin egentlig 🙂 Avsluttet med besøk hos søsteren min i går, og litt shopping. I dag bare daffer jeg. Ja, synd med at man skal bruke deler av livet sitt på å være syk. Uansett i hvilken form syk man er. 🙁 Jeg er heldigvis ganske frisk på det meste, selv om jeg har hatt litt TULL dette året….ryggproblemer, brekt lilletå, overtråkk så ankel ikke fungerte på ukesvis, brekt storetå, omgangssyke etc. Men NÅ er jeg ganske fin 🙂 Håper du får plass der du vil, sånn at du kan komme videre med å bli frisk 🙂

    2. Jeg forstår hvordan du tenker om døden. Jeg tenker ofte den tanken selv, at jeg plutselig ikke er mer, at jeg også skal dø.. det går liksom ikke an å tenke på for lenge, for da blir jeg helt gal tror jeg 😂 Du er så god til å reflektere her på bloggen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg