UKENS PLANER + ANTREKK FRA FORRIGE UKE

Reklame | Eget design

I skrivende stund sitter jeg egentlig og strikker, men tok en liten pause nå for å skrive et blogginnlegg. Det har dessverre ikke blitt så mye strikking på meg i det siste, men nå har jeg noe som må bli ferdig til en deadline, så da er det bare å strikke på. Oppskriften derimot ligger jeg godt an med, den er straks ferdig. Forrige uke hadde jeg på meg et antrekk med det ene strikkedesignet mitt, men jeg fikk ikke postet antrekket. Amaliegenseren har jeg blitt skikkelig glad i selv og det er så koselig å få meldinger fra dere om at dere liker den og ikke minst strikker den! Jeg håper dere vil tagge meg på insta om dere har strikket den og poster bilde, for jeg vil gjerne se<3

Ellers tenkte jeg å fortelle litt om ukens planer. I dag har jeg hatt en telefonsamtale med behandler som jeg fikk veldig mye ut av og jeg merket nå hvor mye jeg faktisk trengte den samtalen. Senere i dag har jeg også dansing og det har jeg også på tirsdag (sånn er det hver uke). På onsdag har jeg blodprøver og på fredag behandling. Ellers går uken til å jobbe med tilfriskning (ja, det er faktisk ganske mye jobb og ikke minst er fulltidsjobb), ferdigstille strikkeoppskriften jeg snakket om og ellers har jeg ingen spesifikke planer. Jeg skal iallfall prøve å lage meg en så god som mulig uke!

 

Amaliegenseren som jeg har på meg kan man kjøpe strikkepakke til HER. Genseren er oversized (mål står i linken) og her har jeg på meg størrelse S.

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket? 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg