UKENS SPØRSMÅL #2

Hvordan går det med deg / hvordan har du det for tiden? Det går veldig opp og ned med meg, men jeg har vært litt nedfor i det siste for å være ærlig. Jeg kjemper med nebb og klør for å bli bedre, noe som går hardt utover andre ting.

Hvor mange lesere har du?
Siste 14 dagene har jeg hatt 5717 (men 1721 unike).

Hva er ditt drømmebryllup?
Det hadde det vært gøy å lage en egen post om egentlig! Kort fortalt så er det med naturblomster, lokalet hvor det er en låve som er gjort om til festlokale, en enkel og elegant kjole og videre i den kategorien. Jeg vil ikke ha et stivt bryllup, men et bryllup hvor folk koser seg masse og feirer tidenes kveld med oss. Det kan jeg skrive mer om, jeg er jo tross alt forlovet og Andreas likte heldigvis mine ønsker veldig godt hehe.

Hva liker du best med deg selv?
Dette spørsmålet er så vanskelig å svare på og i tillegg varierer det veldig med humøret mitt. For tiden er jeg ganske fornøyd med håret mitt.

Har du hatt lyst til å operere noe?
Ja, det har jeg og det kommer jeg nok til å måtte etterhvert uansett. Jeg har veldig hooded eyes (vet ikke hva det heter på norsk hehe) og hvis de fortsetter å synke “må” jeg operere. Det blir heldigvis dekket av staten siden det går veldig utover synet. Selv nå, om jeg er litt hoven mister jeg noe av sidesynet på grunn av det i tillegg til det gjør at det kan være tungt å holde øynene oppe.  

Hva er planen for neste skoleår?
Jeg fullførte vgs sommeren 2018 og i år har jeg ikke gått på skole. Planen er mest sannsynlig å gå i behandling neste skoleår (som jeg også gjør nå) og kanskje ta nettstudier ved siden av.

Hvordan tilbringer du helst lørdagskvelden din?
Jeg er skikkelig kjip egentlig og synes det er koselig å sitte hjemme i sofaen, se en film og spise smågodt. Brettspillkvelder synes jeg også er koselig!

Har du noen spørsmål til neste uke?

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. For et fint innlegg! 😀 føler jeg at jeg ble enda bedre kjent med deg 🙂 Haha, bra det ikke bare er meg som helst koser meg hjemme i stedenfor å gå ut hver helg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg