UKENS SPØRSMÅL #6

Hvordan forholder familien din seg til spiseforstyrrelsen din?
Det er i grunn litt forskjellig, jeg føler det kanskje blir litt dumt å svare noe dypere enn det med tanke på at jeg da utleverer dem også. Men både pappa og kjæresten min har sagt ja til å skrive et innlegg hver om det, så jeg kan mase litt på dem så de kommer i gang hehe.

Hva skal du ha på deg til uka? Dag for dag 😀
Deeet har jeg ikke helt bestemt meg for ennå. Mandag blir det nok joggedress og ballettklær siden jeg har dansing da, tirsdag blir det iallfall yogaklær og etter yoga tenkte jeg å ha på den nye skinnbuksa + en grå genser. Resten av dagene har jeg virkelig ikke peiling, men dere får se i løpet av uken.

How did you meet your boyfriend?
I’m a friend of his sister Caroline and we met at a party Caroline hosted. She had talked about her brother to me before the party and that I had to meet him haha. So it was kind of a set up. Fun fact: I have joked about Caroline starting a dating agency, since she have also matched other couples who have been together for a long time!

Har du noen planer for sommeren?
Innleggelser mest sannsynlig, woho for en morsom sommer.. neida, kampen må kjempes helt til den er ferdig. Har jeg flaks får jeg lov til å bli med familien til Gdansk. Så har de heldigvis sommerstengt der tre uker på sommeren, så om formen er bra nok blir det nok sommerleir på meg. I tillegg blir det en tur til Kristiansand med Noris.

Blogg eller instagram?
Denne er vanskelig da jeg bruker de til totalt forskjellige ting.. måtte jeg velge hadde det kanskje blitt blogg. Eller vent, jeg ombestemmer meg hele tiden. Jeg vet virkelig ikke. Godt jeg slipper å velge!

Hvor liker du best å kjøpe klær?
Primark. Godt for lommeboken og mye fint å velge i. Skulle ønske vi hadde Primark i Norge. Ellers kjøper jeg egentlig klær der hvor det er billig, jeg er en mester i å finne klær til en god pris hehe. Det er mange andre steder som jeg liker altså, det er bare litt for dyrt.

Hvor finner du inspirasjon?
Nå er ikke dette et utdypet spørsmål, så jeg svarer litt forskjellig. Til saker jeg skriver om finner jeg ofte inspirasjon på nyhetssider fordi jeg blir så ufattelig frustrert over alt for mye i samfunnet. Når det kommer til klær følger jeg mange på instagram som fokuserer på antrekk. Når det kommer til det å gjøre det beste ut av seg selv er YouTuberen Alivia D´Andrea er stor inspirasjon. Når det kommer til trening digger jeg Christine Kaupang. Det er så mye og så mange som inspirerer meg at jeg tror jeg må stoppe her.

Noe du lurer på til neste uke?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg