UKENS VIDEO ER NÅ UTE

Jeg fortalte dere jo at Mona og jeg filmet litt da vi hadde en photoshoot og resultatet ser dere under. Diktet er skrevet av meg forresten. Dette er en av de første gangene jeg har prøvd meg på en slik litt kunstnerisk film, men jeg vil definitivt prøve meg på flere ganger. Jeg skulle også ønske at det var en slik blomstereng ved meg, for den er så himla fin.

Angående i morgen så kjenner jeg nå at jeg gruer meg skikkelig.. det blir så himla tøft, men jeg tror jeg skal fortelle litt mer om det i kveld. Enn så lenge så håper jeg at denne videoen faller i smak <3

 

 

Hva synes du om videoen og har du noen ønsker til videoer?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Flott video….:) fleir videoer av dere hadde vært kjekt. Kanskje nokon morsomme videoer også. Utfordringa eller sjukt kamera

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg