UKESMÅL: CHECK! + ANTREKK

God ettermiddag, dere! Jeg har i dag fullført et av ukesmålene mine, nemlig å kjøpe meg noen nye bukser. Det høres kanskje rart ut for noen at å skulle kjøpe bukser kan være svært vanskelig og at man må ha som mål å faktisk klare det, men slik er det altså for meg. For målet var nemlig ikke bare det å kjøpe bukser i seg selv, men å kjøpe bukser som ikke er fra barneavdelingen og bukser som er i størrelse frisk. Så i dag etter frokost dro primærkontakten min og jeg bort til Storo for å fullføre dette målet. Tilbake til avdelingen ble det med blant annet to nye bukser, hvor et av parene er jeans. Jeg klarte til og med handlingen helt uten tårer! Det var også veldig greit å ha med meg primærkontakten min som kunne hjelpe til med forslag til bukser og til å få meg på litt rett kjøl når spiseforstyrrelsen snakket. Det var faktisk hun som fant jeansen som ble med meg hjem!

 

 

Jeg tenkte å vise dere hva jeg kjøpte en av dagene, jeg er bare litt usikker på om jeg skal vise dere i et innlegg med bilder eller om jeg skal lage en innkjøpsvideo. Kortet ble dratt på tre forskjellige butikker faktisk hehe.. så det ble noen plagg med meg til avdelingen! Annet enn to bukser ble det med to t-skjorter, undertøy og en genser. Men det får dere se senere!

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?
Vil du ha innkjøpsvideo eller vanlig innlegg med bilder?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg liker veldig å se videoene. Men vet det sikkert er litt mer anbeid. Så begge deler er kjekt:-):-) Blir spennende å se antrekkene og klørne du har kjøpt! 🙂 Bra jobbet! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg